На початку липня перша німецька електрична дорожня випробувальна траса з контактними повітряними лініями під Франкфуртом була введена в експлуатацію з п'ятьма гібридними вантажівками Scania R 450, оснащеними пантографами. Остання з п'яти вантажівок була нещодавно доставлена німецькій компанії-постачальнику будівельних матеріалів Knauf.
«Цей пілотний проект добре вписується в наше зобов'язання відповідально використовувати всі ресурси», - сказав менеджер Knauf Group Крістоф Дорн. - «Ми сподіваємося, що це допоможе нам зробити наші логістичні процеси ще більш сталими, особливо в мегаполісах».
Решта чотири аналогічних вантажівки Scania R 450 експлуатуються компаніями Schanz, Meyer Logistics, Contargo та Merck. Оскільки всі п'ять вантажівок в даний час знаходяться в щоденному русі п'ятикілометровою електрифікованою ділянкою автомагістралі А5, будуть зібрані дані для декількох досліджень, присвячених вивченню переваг доріг категорії Е.
Як кажуть учасники інноваційного проекту, 5-кілометрова випробувальна траса в обох напрямках автостради створена для тестування технології вантажівок з пантографами. Якщо така технологія буде визнана успішною після отриманого зворотного зв'язку, то проект повітряних електроліній для вантажівок отримає своє продовження. В цьому випадку в майбутньому, при обладнанні електрифікованими контактними лініями третини німецької мережі автомагістралей в електричному режимі зможуть працювати близько 80% всіх зареєстрованих у Німеччині важких вантажівок.
Ділянка автостради А5 в Гессені є однією з трьох випробувальних доріг, що експлуатуються в Німеччині з використанням контактних ліній. Друга ділянка дороги була відкрита в Шлезвіг-Гольштейні (А1) в кінці 2019 року, а остаточне випробування почнеться в кінці 2020 року на ділянці траси в Баден-Вюртемберзі (В462).