Понеділок, 01 лютого 2021 10:08

БЕЛАЗ перетворять на «тролейбус»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, 220-тонний кар'єрний самоскид адаптують під роботу з із дротовою системою електроживлення.

Схожі проекти вже пройшли фазу випробувань в Швеції (за участю Caterpillar) і в Австрії (спільно з Liebherr). В обох випадках гірничорудні компанії зрозуміли, що застосування зовнішнього електроживлення для кар'єрного вантажівки дозволяє істотно підвищити ефективність логістики.

Корисні копалини часто доводиться вивозити з глибини рудника на поверхню. В цьому режимі самоскиди з повним завантаженням рухаються на підйом. Витрата пального на цих ділянках максимальна. Натомість якщо переключитися на зовнішнє електроживлення, то з'являється можливість різко знизити витрату пального. Крім цього, зростає продуктивність роботи, оскільки тролейвози рухаються на більш високих швидкостях. І плюс до цього поліпшується комфорт роботи операторів, адже шум від електромоторів відносно невеликий.

Тому компанії, які добувають корисні копалини вже бачать величезні переваги даної технології, і готові інвестувати кошти.

Відповідно, білоруський БелАЗ розпочав проектувати модернізований самоскид. Дослідний зразок нового кар'єрного гіганта БелАЗ-7530Е з вантажопідйомністю 220 тон буде виготовлений в цьому році. Машина буде обладнана гратчастими струмоприймачами і дизель-електричним гібридним приводом.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в цьому вантажному автомобілі буде змінена система електроживлення, яка буде спрямовувати електроенергію повз основний силовий ланцюг (ДВС-генератор) відразу до мотор-коліс.