Машина призначена для механізації вантажно-розвантажувальних робіт на відкритих розробках корисних копалин, залізничних станціях і інших підприємствах при навантаженні (щебеню, піску, гравію, каміння, грунту і т.д.) в кар'єрні самоскиди вантажопідйомністю до 136 тонн, залізничні напіввагони, думпкари та інші транспортні засоби - передає SpecMachinery.com.ua.
Як розповіли в компанії-виробнику, в моделі БЕЛАЗ-78250 вперше на техніку даного класу встановлена електрична трансмісія змінного струму. Привід спроектований з використанням останніх досягнень в цій галузі. Застосування електромеханічної трансмісії дозволяє відмовитися від конструктивно складних і дорогих в обслуговуванні коробки передач і гідротрансформатора. Крутний момент на кожному колесі регулюється окремо і управляється електронікою, що дозволяє знизити зношуваність шини і збільшити термін служби.
На навантажувачі застосовані електродинамічні гальма. Як стоянкових та додаткових гальм використовуються дискові гальма, розташовані на валу кожного електродвигуна.
Управління поворотом навантажувача і робочим обладнанням здійснюється за допомогою електричних джойстиків, які, в свою чергу, управляють пропорційними клапанами на Гідророзподільники. Управління робочим обладнанням інтегровано з системою позиціонування, які забезпечують підйом робочого обладнання на заздалегідь запрограмовану висоту і опускання в положення зарізу в грунт, що полегшує роботу оператора.
На навантажувачі встановлено систему зважування, дані якої відображаються на електронній панелі поряд з іншими даними по роботі навантажувача і його систем.
Встановлено сучасний економічний двигун потужністю 1050 к.с. з електронною системою управління і діагностики.
Нова кабіна підвищеної комфортності і поліпшеною оглядовості з інформаційним рідкокристалічним дисплеєм на панелі приладів, поліпшеними оббивними і ізоляційними матеріалами.
У складі навантажувача можуть застосовуватися 3 розміру ковшів: стандартний - 11,5 м3, для важких порід - 8 м3 і вугільний - 18 м3. Ковші зварені з листового прокату високоякісної сталі і розраховані для роботи на абразивних і скельних породах. Досить великий кут розвантаження - 45 градусів - сприяє зменшенню залипання вантажу до днища і стінок ковша. Додатково є можливість вибити примерзлий грунт ударом об землю при повороті ковша до кута розвантаження більше 70 градусів.
Завдяки збільшеним розмірам, висоті навантаження і обсягу ковша розшириться лінійка обслуговуються самоскидів - нова машина зможе здійснювати завантаження в кар'єрні самоскиди вантажопідйомністю до 136 тонн.