На виставці Busworld 2019, що наразі проходить у Бельгії, Scania представила нове покоління автобусів для міських та міжміських сполучень. Лінійка двигунів пропонує найширший на ринку вибір альтернативних видів палива. На чолі модельного ряду автобус Scania Citywide з електричним приводом.
«Новий модельний ряд автобусів Scania Citywide вирізняється низькими витратами пального, більшою кількістю місць для пасажирів, кращими ходовими якостями та комфортними умовами для водія та пасажирів, – коментує Анна Кармо е Сільва, очільниця підрозділу автобусів Scania. «Ми хотіли розробити просторий, світлий та сучасний автобус. Щоб ефективно боротися з глобальним потеплінням, дуже важливо, щоб автобуси могли запропонувати такий рівень комфорту, щоб у людей було бажання пересісти на громадський транспорт».
Низькопідлогові автобуси мають довжину 12 метрів. Оскільки двигун розташовано збоку, з’явилось місце для додаткових трьох сидінь у задній частині салону. Ще два додаткових місця встановили у передній частині завдяки підвищеній вантажопідйомності переднього мосту. Автобус може перевозити приблизно 100 людей, але все залежить від комплектації та схеми розташування сидінь у салоні.
Семилітровий двигун, який є найдоречнішим вибором для перевезень у містах, споживає пального на 3-5% менше. Покращена робота коробки надає ще 1-3% економії, а з новою функцією старт/стоп зменшення витрат палива для дизельних та біодизельних версій становить 8%, для газових автобусів – до 15%.
Ще більшу економію надає система автоматичного перемикання передач Scania Оптикруз для міжміських автобусів. Крім того, на витрати палива позитивно впливає кращий аеродинамічний опір, система круїз контролю з функцією Active Prediction (CCAP), електричний вентилятор, система очищення викидів SCR та легша вага автобусів.
Нові автобуси отримали повністю новий інтер’єр у світлих тонах. Бокові вікна стали більшими та вищими, що дозволяє проникати більшій кількості світла в салон. Дах став вищим, бокові панелі мають рівну поверхню, що покращує як освітлення, так і простір у пасажирській зоні. Ширші проходи між рядами та нова схема освітлення створюють відчуття простору та комфорту. Пасажирам та водіям сподобається кращий потік повітря. Краще зонування салону сприятиме безперешкодному потоку пасажирів та скорочуватиме час на зупинках. Для версії автобуса з низькою підлогою передбачене додаткове вікно у задній частині салону, якого не було у попередній моделі Citywide. Крім того, замовники можуть обрати, як опцію, додаткові бокові вікна у нижній частині між переднім та заднім мостами, що, знову ж таки, додасть світла у салон.
Індивідуальна передня підвіска забезпечить плавний та комфортний рух містом.
Щоб операторам було легше тримати автобусний парк у чистоті, форма та дизайн автобусу майже не мають вигинів чи загострених елементів для простішого щоденного обслуговування.
Місце водія зазнало серйозних змін та стало ще більш ергономічним. Краще розташування педалі газу, більше місця для ніг, сидіння з більшою кількістю налаштувань під будь-які параметри, краща оглядовість та легкий доступ до органів управління. Майже всі важелі на панелі приладів зроблені на основі CAN-шини, тому їх можна легко міняти залежно від місцевих вимог або потреб оператора.
Для усіх автобусів розроблена єдина універсальна електрична система, що спрощує моніторинг та ремонти.
«Ми розуміємо, що клієнтам потрібно брати до уваги всі фактори, щоб досягти хороших показників у своїй операційній діяльності, – коментує Кармо е Сільва. – Це, звичайно, паливна економічність, безперебійна робота, експлуатаційні показники, привабливий дизайн, комфорт та пасажиромісткість. Ми ретельно пропрацювали всі ці аспекти під час розробки нових автобусів Scania Citywide і переконані, що тепер можемо запропонувати надзвичайно конкурентні міські та міжміські автобуси для експлуатації зараз і в майбутньому».