В Україні відкрилась перша ОНЛАЙН-виставка комерційної та спецтехніки

Exhibition.SpecMachinery-2020!

Заходьте та знайомтеся з експозиціями: http://exhibition.specmachinery.com.ua/

Вівторок, 15 вересня 2020 16:04

Scania офіційно представила електричні вантажівки для міста

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, найближчими роками Scania продовжить розвивати модельний ряд електрифікованих автомобілів для усіх сегментів перевезень.

Сьогодні Scania оголошує про перший комерційний модельний ряд електричних вантажівок, що є важливою віхою на шляху до екологічно сталої транспортної системи. Високопродуктивні гібридні вантажівки із заряджанням від мережі та повністю електричні вантажівки орієнтовані, передусім, на перевезення у містах, у тому числі для сфери ритейлу.

Маючи великий досвід виробництва та поставок дизельних вантажних автомобілів преміум-класу та вантажівок на поновлюваних видах палива, цей запуск є важливим кроком у розвитку компанії. Найближчими роками Scania продовжить розвивати модельний ряд електрифікованих автомобілів для усіх сегментів перевезень, в тому числі для магістральних на далекі відстані та для будівельної галузі.

«Ми з великою гордістю оголошуємо про початок довготривалих зобов’язань Scania в області електрифікації, - говорить президент і CEO Scania Хенрік Хенрікссон. – Ми маємо намір щороку випускати електрифіковані продукти для всього нашого модельного ряду техніки, і вже зараз ми практично завершуємо реорганізацію виробництва. Найважливішим є те, що через кілька років ми представимо електричні вантажівки для магістральних перевезень на далекі відстані, які будуть адаптовані до швидкого заряджання під час обов’язкових зупинок на відпочинок водіїв тривалістю 45 хвилин».

Електрифікація великовагових комерційних вантажівок має вирішальне значення для досягнення цілей Паризької угоди з обмеження глобального потепління до рівня нижчого 2 °C. Таким чином, E-автомобілі будуть ставати все привабливішими для прогресивних клієнтів. На початкових етапах Scania буде розробляти та випускати гібридні та повністю електричні вантажівки у партнерстві з такими клієнтами.

Повністю електрична вантажівка Scania, яка пропонується з кабінами серій L та Р, оснащена блоком акумуляторів ємністю 165-300 кВт/год для електродвигуна потужністю 230 кВт, що становить приблизно 310 к.с. Замовники можуть обрати п’ять або дев’ять акумуляторів, остання версія розрахована на відстань до 250 км без підзарядки.

Гібридна вантажівка Scania із заряджанням від мережі, також доступна з кабінами серій L та P, дозволяє переміщатися на великі відстані в режимі роботи двигуна внутрішнього згорання та, за потреби, проїхати 60 км в електричному режимі. У поєднанні з поновлюваними видами палива перевізники можуть значно зменшити шкідливий вплив на довкілля.

Обидві технології основані на модульній системі Scania з компонентами, які перевірені на всьому модельному ряді вантажівок Scania, що вже довели свою надійність та довготривалість.

«Хоча у деяких аспектах електрифіковані автомобілі представляють нову технологію, ми вжили всіх необхідних заходів, щоб забезпечити такі само критерії безвідмовної роботи, що властиві іншим нашим продуктам, - говорить Андерс Лампінен, директор з нових технологій. – Scania – це найвища якість, яка, безумовно, характеризує наші електрифіковані вантажівки».

Окрім звичайних вантажівок та транспортних засобів із температурним контролем, електричні вантажівки з успіхом можна використовувати під крюкові навантажувачі, самоскиди, бетонозмішувачі, сміттєвози, а також для пожежних машин.

«Ми переконані, що прогресивні клієнти будуть стрімко прокладати шлях до електрифікації, роблячи перші кроки для забезпечення перспективності свого автопарку, - продовжує Лампінен. – У великих транспортних компаніях впровадження нових технологій надає можливість на ранньому етапі отримати необхідний досвід у новій сфері. Ми також знаємо, що такі компанії, як правило, зацікавлені у скороченні викидів».

І гібридна вантажівка з підзарядкою від електромережі, і повністю електрична вантажівка, будуть мати велике значення для роботи в тих районах міст, де діють норми з низьким рівнем викидів, кількість таких міст у всьому світі зростає. Ще вони надають можливість підвищити продуктивність. Завдяки безшумній доставці, режим роботи вантажівок може включати нічні та ранкові години, що дозволить оминати затори та уникати проблеми з паркуванням.

Дослідження свідчать про те, що доставка у непіковий період може бути на 30% швидшою, ніж на аналогічних маршрутах у денні години, завдяки доступному паркуванню в точках доставки, меншій кількості черг, вищій швидкості та частішому зеленому світлу на перехрестях.

Повністю електричний вантажний автомобіль можна замовити або з 5 акумуляторами загальною ємністю 165 кВт/год, або 9 акумуляторами загальною ємністю 300 кВт/год. Після того, як прибрали двигун внутрішнього згорання, одна акумуляторна батарея поміщається в тунель бувшого двигуна, а решта чотири або вісім розташовуються вздовж шасі.

Акумулятори можна зручно заряджати від джерела постійного живлення потужністю 130 кВт за допомогою коннектора стандарту CCS. Час заряджання складає менше 55 хвилин для версії з 5 акумуляторами та менше 100 хвилин для версії з 9 акумуляторами. Важливо знати, що акумулятори безперервно заряджаються у русі за рахунок енергії рекуперативного гальмування.

Оскільки гібридна вантажівка із заряджанням від мережі ще має двигун внутрішнього згорання, місця під акумулятори в ній менше.

Вантажівка оснащена трьома акумуляторами ємністю 90 кВт/год для електродвигуна 115 кВт. Час заряджання від нуля до 80% складає приблизно 35 хвилин. На додачу до заряджання за рахунок енергії рекуперативного гальмування, підключитися до живлення можна під час процесу завантаження або розвантаження. Електричний силовий агрегат поєднується з двигуном внутрішнього згорання потужністю 280-360 к.с. Запас ходу лише в електричному режимі становить 60 км.

«Завдяки безшумному режиму обох вантажівок та чудовому прискоренню повністю електричної вантажівки з крутним моментом 2200 Нм, вони пропонують доволі різні та захопливі враження від керування. «Ми знаємо, що є багато молодих та досвідчених водіїв, яких привабить не лише реальний внесок в екологічні безпечні перевезення, але й бажання бути одними з перших, хто вирушить в дорогу на цих вантажівках майбутнього».



  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки:

    GreenEssetManagement
    ( / СПЕЦТЕХНІКА)

    GreenEssetManagement

    Бульдозер Б-170
    (СПЕЦТЕХНІКА / Бульдозер)

    Бульдозер Б-170

    Стайер
    (СПЕЦТЕХНІКА / Екскаватор)

    Стайер

    Буровая установка УРБ-3АМ на базе Маза 500
    (СПЕЦТЕХНІКА / Буріння)

    Буровая установка УРБ-3АМ на базе Маза 500