Вівторок, 04 лютого 2020 10:29

Scania представляє нові системи безпеки для вантажівок

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, новинки допомагають підвищити безпеку вразливих учасників дорожнього руху, зокрема, пішоходів та велосипедистів.

Scania представляє нові функції з безпеки руху, що включають дві різні системи. Вони допомагають уникнути або пом’якшити наслідки аварій, спричинені людськими помилками. Дві системи працюють паралельно та у певній мірі перекривають одна одну, хоча мають різні задачі. Пішоходи та велосипедисти належать до тих, хто найбільше виграє від додаткової «пари очей», які Scania надає своїм вантажним автомобілям у вигляді радару, радарних датчиків та камер.

Системи з виявлення перешкод у бічних зонах автомобіля (сучасні системи допомоги водію) дозволяють значно підвищити безпеку на дорозі:

  • Система Моніторингу Сліпих Зон (BSW), з обох боків вантажівки
  • Працює на будь-якій швидкості вищою за 2 км/год, також на автобанах
  • Попередження про зіткнення з уразливими учасниками дорожнього руху (VRUCW), з боку пасажира
  • Переважно для міського середовища при швидкості до 36 км/год
  • Системи бокового огляду попереджають за допомогою світла та звуку, три рівні по наростаючій
  • Радар, радарні датчики та камера використовуються у комбінації

«Системи бічного огляду є ще одним компонентом політики Scania з підвищення безпеки вразливих учасників дорожнього руху, – коментує Александр Власкамп, старший віце-президент, керівник підрозділу вантажівок Scania. – Вони особливо допомагають захистити тих, хто повинен уникати найменшого фізичного контакту з вантажівками. Я глибоко переконаний, що кожен водій вантажного автомобіля хотів би мати поруч ці невтомні засоби підтримки в умовах жвавого міського руху».

Сучасні системи безпеки (ADAS) допомагають водіям постійно контролювати сліпі зони по боках вантажівки. Найпоширенішим видом аварій є ситуація, коли вантажівка з лівостороннім управлінням повертає праворуч, тоді як велосипедист намагається об’їхати вантажівку з правої сторони. У небезпечній ситуації на передніх стійках загораються індикатори, які повідомляють водія про небезпеку, також лунає попереджувальний звуковий сигнал. Якщо велосипедист (або пішоход) з’являється в зоні ризику, система подає світловий сигнал з бокової передньої стійки, а також лунає звуковий сигнал.

Хоча система моніторингу сліпих зон (BSW) розроблена передусім для того, щоб попереджати водіїв вантажівок про «невидимі» легкові автомобілі при зміні полоси руху на високій швидкості, вона також може попереджати про присутність велосипедистів та пішоходів. Задача системи VRUCW полягає у виявленні велосипедистів, але вона також фіксує пішоходів.

«Включення додаткових систем з активної безпеки в специфікацію вантажівок Scania може дійсно означати різницю між життям і смертю, – говорить Власкамп. – Вони допоможуть зберегти життя і водночас зменшити стрес та, у певній мірі, відповідальність, з якою водії стикаються щодня у запрудженому дорожньому потоці».

  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки: