Неділя, 12 травня 2019 11:57

Відкрився перший електричний автобан

По ньому курсують гібридні вантажівки і підживлюються, як тролейбуси, - від ліній електропередачі.

Перший електричний автобан (eHighway) під назвою Elisa відкрили 7 травня на ділянці A5 недалеко від Франкфурта. Гібридні вантажівки з пантографом (струмоприймачем), як поїзди, стикуються з повітряною лінією і заряджають свої акумулятори. Тобто вантажні автомобілі заряджаються в русі, що можна порівняти з двома варіантами зарядки смартфона або телефону: в вимкненому стані або у включеному. У другому випадку можна не просто заряджати, але і відразу користуватися.

Ідея підживлення вантажівок від проводів просувалася фірмою Сіменс досить давно, але раніше мова йшла про рух на електротязі під проводами з переходом на дизель при відході від контактної мережі. Тепер же в машини додали акумулятори, що дозволяє не використовувати дизельний мотор досить довго.

Проект Elisa поки тестовий, він збирає дані для розвитку системи в Німеччині. На будівництво конструкції підвісних електромереж на 5 км траси А5 уряд Німеччини виділив 14,6 млн євро. Випробування електроавтобана триватимуть до кінця 2022 року.

В майбутньому планується побудувати підвісні лінії електропередачі ще на двох відрізках автобанів - в землях Шлезвіг-Гольштейн і Баден-Вюртемберг.

Підпишіться на новини спецтехніки:

Продаж спецтехніки:

МТЗ 50
( / Трактор)

noimage

Міні-навантажувачі MultiOne
( / Міні-навантажувач)

Міні-навантажувачі MultiOne

VOLVO L35
( / Навантажувач)

VOLVO L35

Трактор CASE IH STX500
( / Трактор)

Трактор CASE IH STX500