Четвер, 11 квітня 2019 18:13

MAN впроваджує нові системи безпеки

До виставки BAUMA 2019 компанія MAN впровадила на своїх серіях TGM, TGS та TGX нові системи безпеки та допоміжні системи.

Перевезення будматеріалів по місту, області та країні, місцеві або далекі міжнародні перевезення - для всіх цих транспортних завдань компанії, водії і клієнти шукають надійне, безаварійне і швидке рішення. На базі нового рульового управління MAN ComfortSteering, що полегшує роботу кермом, компанії MAN вдалося вдосконалити систему, яка сповіщає водія про ненавмисний перетин розмітки Lane Guard System (LGS), яка застосовується вже багато років, і доповнити її асистентом повернення на смугу руху LaneReturnAssist (LRA).

Крім того, адаптивний круїз-контроль (ACC) з функцією Stop & Go тепер доступний і для автомобілів з коробкою передач TipMatic12. Він підходить для більшості варіантів моделей MAN серії TGS та TGX, що працюють в будівельній та суміжних галузях, за винятком повнопривідних автомобілів і варіантів виконання зі сталевим бампером.

Адаптивний круїз контроль (ACC), з 2018 року пропонований ще і з функцією Stop & Go, значно підвищує не тільки безпеку, але і комфорт водіння. Спочатку він застосовувався на сідельних тягачах з коробкою передач MAN TipMatic14, а скоро буде пропонуватися і для широкого спектра автомобілів з коробкою передач TipMatic12.

Асистент екстреного гальмування EBA2 помітно перевершує діючі в Європі з листопада 2018 року жорсткі вимоги закону до систем автоматичного екстреного гальмування. Завдяки продуманому синтезу даних радара і камери система EBA2 може надійніше інтерпретувати навіть складні сценарії руху. Вона дозволяє більш точно ідентифікувати транспорт, що їде попереду і нерухомі перешкоди, щоб активувати екстрене гальмування тільки при необхідності.

На моделях серій TGM, TGS та TGX з новим сімейством двигунів Euro 6 компанія MAN протягом 2019 року запровадить активний підсилювач рульового управління MAN ComfortSteering. Спеціальний електродвигун в залежності від ситуації підсилює наданий водієм момент на кермовому колесі невеликим додатковим моментом, тим самим полегшуючи рулювання і роблячи його в цілому точніше і комфортніше. Змінюваний, в залежності від швидкості, підсилювач рульового управління дозволяє водієві легко обертати кермо при маневруванні і забезпечує стабільне утримання смуги при їзді на високих швидкостях.

У разі з'їзду зі смуги руху без включення покажчиків повороту асистент повернення на смугу руху LRA (LaneReturnAssist) активно повертає автомобіль на свою смугу. Доступний з 2019 року асистент LRA активно втручається в управління автомобілем і повертає його в зону, обмежену дорожньою розміткою. При цьому водій може в будь-який час взяти керування на себе. Щоб система могла працювати, водій повинен постійно тримати руки на кермі, оскільки він відповідає за управління автомобілем.

Підпишіться на FB-сторінку: