Понеділок, 03 лютого 2020 16:41

Укравтодор за 1,5 місяці отримав 54 тис. скарг на дороги

Завдяки співпраці з дорожньо-навігаційним застосунком Waze, за півтора місяці дорожники отримали більше 54 тис. звернень.

10 грудня минулого року Укравтодор разом з дорожньо-навігаційним застосунком Waze запустили спільний проєкт з обміну інформацією. У такий спосіб учасники дорожнього руху отримали зручний канал для звернень про ями на дорогах, ДТП, дорожні роботи, погодні умови тощо, а Укравтодор — новий нструмент для збору інформації, аналітики й швидкого реагування на запити. Наразі дорожники вже отримали більше 54 тис. звернень - передає specmachinery.com.ua.

Як це працює? Система Waze за допомогою боту збирає всі звернення в єдину базу й автоматично фільтрує спам. Вся інформація подається з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями від водіїв. Далі ці дані в режимі реального часу надходять у дорожні служби, де приймається рішення про те, як саме реагувати на звернення.

«У наших пріоритетах — зробити комунікацію з учасниками дорожнього руху максимально швидкою та комфортною. Тому ми переймаємо успішний досвід і налагоджуємо співпрацю з ключовими інноваційними компаніями. Приймати скарги за допомогою вже існуючих систем — лише перший крок. У найближчих планах — впровадження єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом» — підкреслив Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.



  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки:

    BROKK110
    (СПЕЦТЕХНІКА / Екскаватор)

    BROKK110

    Рубальна машина RM 41
    ( / СПЕЦТЕХНІКА)

    Рубальна машина RM 41

    Буровая установка БГМ 1 на базе Зила 157 с конверсии
    (СПЕЦТЕХНІКА / Буріння)

    Буровая установка БГМ 1 на базе Зила 157 с конверсии

    Ifa w50
    (ВАНТАЖІВКИ / Самоскид)

    Ifa w50