П'ятниця, 07 грудня 2018 10:03

Чи налагодять випуск тракторів YTO в Україні

Ми вже розповідали про те, що китайський концерн закриває свій європейський завод з виробництва комплектуючих. Проте, YTO все так же зацікавлений в європейському ринку. Що ж прийде на зміну?

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, YTO активно шукає виробничу площадку ближче до Європи. І в розробці - цілий ряд варіантів.

Варіант 1. Казахстан

Перша точка, де YTO Group Corporation має намір створити повноцінне виробництво, і вже зараз, - це Казахстан.

Китайська корпорація планує будувати завод - «з нуля», і переговори вже проведені.

Виробництво розміститься в індустріальній зоні Костанов, а планований обсяг інвестицій в проект на старті складе близько $ 25 млн.

Однак точка розташована далеко від Європи.

Варіант 2. Татарстан

Інша точка, про яку стало відомо зовсім недавно - Татарстан в РФ.

У цього варіанту є незаперечний «плюс» - виробництво може бути налагоджене на потужностях «МТЗ-Татарстан». Як повідомили в прес-службі МТЗ, китайські гості відзначили високий рівень виробництва, створеного на базі ТПК «МТЗ-Татарстан».

За підсумками переговорів представники сторін дійшли згоди в тому, що найближчим часом питання налагодження можливої ​​взаємодії будуть предметно розглянуті і детально проаналізовані.

«Плюс» варіанти: завод не доведеться будувати на порожньому місці.

«Мінус» такого варіанту: трактори звідси в Європу не потраплять.

Варіант 3. Україна

Тут все набагато цікавіше. З кінця 2017 Херсонський машинобудівний завод є офіційним дилером компанії YTO. У 2018 року представники заводу відвідали виробництво на батьківщині бренду - в Китаї. Потім представники YTO приїхали в Херсон.

Результатом стало підписання контракту про довгострокову співпрацю.

Йдеться про постачання комплектуючих, а потім - про організацію виробництва тракторів в Україні на виробничих потужностях Херсонського машинобудівного заводу.

Місцева влада вже підтримали проект своїми заявами.

Є надія, що в 2019 році в Україні з'явиться спільне підприємство, і буде налагоджений випуск тракторів.

«Мінус» варіанти: все ще непередбачуваність бізнесу в Україні.

«Плюси» варіанти: ХМЗ вже має досвід роботи з іноземними виробниками, є власна виробнича база; відмінне розташування з точки зору логістики; при мінімальних зусиллях і бажанні - відкритий шлях в Європу.

 

Процес одночасного «опрацювання» кількох варіантів - абсолютно логічний і зрозумілий. Тим більше, що китайський гігант цілком в змозі «вкластися» відразу в кілька проектів.

І в даному випадку - більшість «плюсів» на нашому боці, але тільки від вітчизняного бізнесу (і в чималому ступені чиновників) буде залежати - чи вибере китайський гігант для свого основного (або навіть - єдиного) майданчика - Україну.

Підпишіться на FB-сторінку: