Неділя, 26 січня 2020 20:15

В Європі з’явився новий виробник електричних автобусів

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, приорітетним ринком для нового гравця стане Польща.

Виробник і постачальник енергоресурсів Rafako вирішив виробляти електробуси для Європейського ринку, де Польща буде в пріоритеті.

Дуже цікаво, але компанії Rafako, яка ніколи не випускала ніяких транспортних засобів, знадобилося менше трьох років, щоб розробити свій електричний автобус.

Компанія вибрала вдалий час, коли в Європі, в т.ч. в Польщі спостерігається високий попит на екологічно чисті види транспорту. Крім цього, в ЄС надаються значні субсидії і пільги на транспортні засоби без викидів, що робить покупку електричних автобусів ще більш привабливою з фінансової точки зору. Але не варто забувати про високу конкуренцію з боку лідерів електробусного ринку Європи, таких як Solaris, ADL, Irizar, Volvo, а також китайських BYD і Yutong.

Так само привертає увагу підхід Rafako до бізнесу, адже компанія вибрала цікаву стратегію. Оскільки новий виробник зіткнеться зі значними перешкодами при виході на ринок більш довгих електричних міських автобусів, Rafako хоче уникнути прямої конкуренції з 12-метровими автобусами і зосередитися на сегменті 8,5-метрових електробусів, в першу чергу шкільних. До цього часу, тільки турецькому виробнику Karsan вдалося закріпитися з таким розміром електробусів, хоча Solaris з Urbino 8.9 LE electric, чеські SOR і Skoda electric також стануть сильними конкурентами для Rafako на внутрішньому польському ринку.

До всього на користь Rafako грає сам польський регіон, де існує потужна виробнича автобусна база і багато кваліфікованих робітничих кадрів.

У другій половині грудня минулого року, перший електричний 8,5-метровий автобус Rafako з унікальним дизайном відправився на тестову експлуатацію до польського міста Торунь.

Електричний автобус Rafako має місткість 65 пасажирів з 23 звичайними і двома відкидними сидіннями. Акумуляторні батареї електробуса інтегровані в шасі, тому міський автобус Rafako має висоту всього 3,20 метра.

Що стосується батарей живлення, то Rafako буде використовувати акумуляторні технології від Impact Clean Power Technology з Варшави, який вже постачає батареї типу High Power і High Power Energy таким виробникам електробусів як Karsan, Irizar, Temsa і Solaris.

Rafako пропонує батареї на основі LTO (літієво-титанатні) потужністю 63 кВт*год і літій-нікель-марганцево-кобальтові батареї потужністю 142 кВт*год.



  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки:

    ПОЛУПРИЦЕП STAS S 300CX
    (ВАНТАЖІВКИ / Причеп)

    ПОЛУПРИЦЕП STAS S 300CX

    сварочный стол
    ( / ОБЛАДНАННЯ)

    сварочный стол

    Полуприцеп для перевозки зерновых культур и насыпных грузов
    (ВАНТАЖІВКИ / Причеп)

    Полуприцеп для перевозки зерновых культур и насыпных грузов

    BROKK110
    (СПЕЦТЕХНІКА / Екскаватор)

    BROKK110