Понеділок, 08 березня 2021 11:21

ARBOC розпочав серійний випуск електробусів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, американський виробник починає виробництво нових низькопідлогових транзитних електробусів

Американський виробник транзитних автобусів ARBOC Specialty Vehicles (ARBOC), який увійшов в 2017 році до складу одного з провідних світових незалежних виробників автобусів NFI Group Inc., оголосив про випуск свого першого повністю електричного автобуса Equess CHARGE.

Доступний в 9-метровій і 11-метровій версіях, новий низькопідлоговий електробус Equess CHARGE заснований на перевіреній платформі транзитних автобусів ARBOC Equess і використовує технологію електричних автобусів New Flyer, акумулятори компанії XALT і електродвигуни SIEMENS з ефективною рекуперацією енергії, а також інфраструктуру зарядки, відповідну галузевим стандартам.

Завдяки відсутності сходинок в автобусі, просторому отвору вхідних дверей розміром 1000 мм і чудовій співвідношенню рамп входу для пасажирів з обмеженою мобільністю, платформа Equess забезпечує підвищений рівень доступності.

Equess CHARGE здатний вмістити до 33 сидячих пасажирів і шість пасажирів на візках. Все це досягається за рахунок оптимізованого розміщення акумулятора на даху автобуса і в задньому відсіку. Конфігурації зі збільшеним запасом ходу дозволяють використовувати акумулятор ємністю до 437 кВтг з очікуваної дальністю ходу приблизно 370 км на одній зарядці.

Новий електричний автобус Equess CHARGE буде оснащуватися двигуном з прямим приводом SIEMENS ELFA 3 (мають найвищий крутний момент, доступний для міст з крутим ухилом) і системою накопичення енергії на даху ( «ESS»), що складається з 4-5 комплектів батарей (в залежності від довжини автобуса), кожна з яких буде мати ступінь захисту до погодними умовами IP67.

Equess CHARGE також включає в себе систему терморегулювання акумуляторної батареї, встановлену на даху, інверторні стійки SIEMENS з первинним напругою 702 В і вторинним 460 В, електричне управління і мультиплексування Parker Vansco, і буде сумісний з зарядним пристроєм депо зі звичайним одноштекерним типом CCS.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, прототип Equess CHARGE вже доопрацьований, а виробництво першої серійної 9-метрової моделі почнеться незабаром в цьому році. Потім перший серійний автобус Equess CHARGE буде проходити польові випробування з подальшим масштабним виробництвом в 4 кварталі 2021 року.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: