П'ятниця, 07 січня 2022 10:19

Представили новий тягач FAW з аеродинамічною кабіною

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, найновішим представником сімейства FAW J6 наприкінці 2021 року став сідельний тягач FAW J6S.

В даному разі компанія FAW Jiefang продемонструвала, як сідельний тягач може забезпечити низький опір потоку повітря. В новому FAW J6S використовується кабіна з дуже обтічними формами, які плавно спрямовують повітряний потік на дах напівпричепа.

В опуклій передній частині встановлено маску з перфорацією, що пропускає достатньо повітря для охолодження приводу. Вантажівка не має зовнішнього сонцезахисного козирка, який зазвичай встановлюють над лобовим склом. Козирок збільшує опір вітру, тому від нього відмовилися.

Під переднім бампером FAW J6S також встановлено аеродинамічний спойлер. Такий елемент ніколи не використовувався на попередніх моделях FAW Jiefang. Дзеркало заднього огляду також має інтегровану конструкцію корпусу, де обтічна оболонка сприяє зниженню динамічного опору.

Бічні частини шасі обладнані оригінальними бічними відбивачами. Вони не тільки захищають вузли шасі від механічних пошкоджень, але й беруть участь у продуманому аеродинамічному процесі.

У фарах FAW J6S було встановлено лише світлодіоди. Вони забезпечать більш чітке освітлення та підвищують безпеку руху у нічний час доби. Зрештою, для вантажівок експрес-логістики досить характерно рухатися саме вночі.

Силовий ланцюг вантажівки будується на основі 560-сильного двигуна FAW Xichai CA6DM3-56E66 з максимальним крутним моментом 2600 Нм. Мотор працює в парі 12-ступінчастою автоматизованою коробкою Xichai AMT.

Також у приводі використовується провідний міст Jiefang 498 з передавальним числом 2,65. Серед аксесуарів шасі відзначимо, що завдяки збільшеній колісній базі та колісній формулі 4х2, в автомобілі були встановлені великі паливні баки з сумарною ємністю 1200 л.

Підвіска автомобіля – пневматична. Що стосується спорядженої маси, то в конструкції FAW J6S застосовані швелери і балки з алюмінієвого сплаву, диски коліс також алюмінієві. Все це забезпечує досить низьку масу транспортного засобу і позитивно впливає на витрату палива.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, середня витрата у 40-тонного автопоїзда із сідельним тягачем FAW J6S орієнтовно становитиме 25 л/100 км. Тобто ця аеродинамічна новинка від FAW обіцяє економію в 2,5 л палива на кожні 100 км у порівнянні з поточними моделями автовиробника.