Вівторок, 20 липня 2021 11:47

В розробці – вантажівка на рідкому водні із запасом ходу 1600 км

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанії Hyzon Motors і Chart Industries розроблять нову важку магістральну вантажівку із дальністю ходу до 1600 км на одній заправці

Hyzon Motors, лідер з виробництва важких електричних вантажівок і автобусів, і Chart Industries, провідний незалежний світовий виробник високотехнологічного обладнання для різних областей застосування, об'єднали зусилля, щоб революціонізувати далекомагістральні вантажоперевезення.

Обидві компанії будуть розробляти новий важкий далекобійний комерційний автомобіль на рідкому водні з дальністю ходу до 1600 км на одній заправці.

Використання в важкому транспорті рідкого водню замість газоподібного, дає численні переваги. Оскільки рідкий водень в резервуарах дозволяє збільшити щільність удвічі, аніж у газоподібного водню в 700 бар, тому транспортний засіб може долати майже в два рази більшу відстань.

Крім того, рідкий водень також підвищує вантажопідйомність вантажівки.

Вперше аналогічне рішення із застосуванням рідкого водню в важких магістральних вантажівках озвучила Daimler Truck в минулому році, представивши концепт тягача на паливних елементах Mercedes-Benz GenH2, який приступив до випробувань в цьому році.

Проте існує низка проблем, які потрібно вирішити для інтеграції мобільних резервуарів зберігання рідкого Н2.

Так, наприклад, зберігання рідкого водню в резервуарах вимагає, щоб він підтримував температуру мінус 217 градусів Цельсія. Своєю чергою, паливний елемент вантажівки повинен працювати на водні з температурою навколишнього середовища.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кількість заправних станцій великої потужності, необхідних для цих вантажівок, стає значно менше, аніж кількість, необхідна для вантажівок, які використовують системи газосховищ, оскільки дальність ходу може легко відповідати діапазону дальності поїздки важких дизельних вантажівок.