Вони можуть з'явитися на дорогах вже до 2027 року.
Нові транспортні засоби матимуть 4-й рівень автономності, що дозволяє їм рухатися без водія, але під дистанційним наглядом оператора.
Президент Isuzu, Шінсуке Мінамі, заявив, що першими автономними стануть вантажівки серії Giga, які тестуватимуться на фіксованих маршрутах між складами в Японії. Такий підхід дозволить відпрацювати технології в контрольованих умовах.
Isuzu також співпрацює з японським стартапом Tier IV для інтеграції автономного керування в автобуси. Ці автобуси планують запустити в аеропорту Фукуока та на міських маршрутах Токіо, що спрямовано на покращення перевезень у густонаселених районах.
Хоча на початкових етапах керування залишатиметься під наглядом людей, це допоможе уникати аварій і вирішувати нестандартні ситуації.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, впровадження таких технологій має значний комерційний потенціал. Isuzu очікує, що автономні вантажівки та автобуси знизять витрати на логістику, оптимізують перевезення та стануть ключовим джерелом доходу у майбутньому.