Субота, 17 серпня 2024 12:18

Shell покаже вантажівку майбутнього

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, виробник автомобільної оливи вперше демонструватиме в Європі концептуальну вантажівку Mega-Truck Starship 3.0 Hybrid.

Концепт європейці побачать у Франкфурті-на-Майні на вересневій виставці Automechanika.

Модель 3.0 вперше була показана у січні 2024 року. Це прем'єрна версія, розроблена за межами США. Автомобіль покликаний довести, що системи дизельного приводу для вантажівок ще далекі від досконалості.

Загалом Shell запустила ініціативу Starship в США у 2018 році. Метою є підвищення ефективності роботи ДВЗ та зменшення споживання палива в комерційному автомобільному транспорті.

Концептуальна вантажівка Shell Starship 3.0 Hybrid базується на моделях Starship 1.0 і Starship 2.0.

Перше та друге покоління Shell Starship значно покращили економію палива та збільшили ефективність вантажних тонн під час демонстраційних пробігів.

Shell Starship 3.0 Natural Gas (NG) створений на основі цього успіху з двигуном Cummins X15 на природному газі. Нинішній Shell Starship 3.0 Hybrid базується на цій концепції.

Випробування попередньої версії Starship 3.0 проводили на західному узбережжі США. В рух його приводив двигун згаданий вище Cummins X15N, що працює на відновлюваному природному газі.

Він тягнув повністю завантажений причіп по 1350-кілометровому маршруту через Каліфорнію, а інженери вимірювали ефективність вантажних тонн, використовуючи тонномилі перевезених вантажів на кілограм викидів CO2.

Показники контролювала Північноамериканська рада з ефективності вантажних перевезень (NACFE). Результати досягли 2,54 раза більшої ефективності вантажних тонн порівняно з середнім показником у США.

Нині Shell уклала партнерство з китайським виробником вантажівок FAW для Starship 3.0 Hybrid. Вантажівка оснащена системою FAW Advanced Hybrid Power і працює на біодизелі Shell для подальшого зниження викидів вуглецю.

Демонстраційна поїздка з Shell Starship 3.0 Hybrid вже відбулася в Китаї.

Окрім двигуна, що працює на природному газі/біогазі, тягач використав полегшені, аеродинамічні шини з низьким опором коченню.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, він працює на низьков’язкій моторній оливі для природного газу Shell Rotella та трансмісійних і осьових оливах Shell Spirax.




Інформація: