Середа, 31 січня 2024 09:53

Представили спецмашину з РЕБ на шасі GRAELION

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, італійська компанія створила спецмашину радіоелектронної боротьби на шасі автомобіля GRAELION.

Компанія Tekne розпочала розробку цієї машини у 2015 році. Після трьох років детальних досліджень та розробок з’явився позашляховик Tekne Graelion 75.

Компактна вантажівка створювалася головним чином з урахуванням вимог європейських пожежних департаментів для гасіння лісових пожеж.

Але вузька спеціалізація не давала шансів зміцнитись на ринку. Тому компанія запропонувала кілька варіантів застосування їхнього шасі.

Так з’являється GRAELION у варіанті для військових. Для італійських військових на цьому шасі встановили модуль Advanced Command Post.

Модуль оснастили різними системами радіоелектронної боротьби. Точні характеристики всіх систем у машині компанія тримає у таємниці.

Проте з фотографій видно, що модуль має, зокрема, високопродуктивний глушник J4VIP-Т для подавлення сигналів вибухових пристроїв.

Простір всередині автомобіля обмежений, тому компанія розробила електронне обладнання компактним для цієї машини.

GRAELIОN вирізняється добре впізнаваним дизайном кабіни. Вантажопідйомність моделі Graelion 75 складає 4,5 тонни, при повній масі – 7,5 тонни, звідси й індекс.

Однією з причин обмеження 7,5 тонн є те, що європейські протипожежні та охоронні компанії часто мають ліцензію лише до 7,49 тонн.

Тому вантажівки більшої маси стали непривабливими багатьом спеціальних підрозділів.

Рама виконана з міцної дрібнозернистої 6-міліметрової сталі з поперечними траверсами.

Така конструкція дозволяє створювати різні версії з колісною базою від 3000 до 4250 мм із кроком 250 мм.

Портальні мости підвищеної вантажопідйомності: спереду з припустимою 4 тонни навантаження, ззаду – 5 тонн. Знову ж таки все розраховано для створення різних спецверсій.

Шасі оснащене чотирициліндровим турбодизелем IVECO F1C, об’ємом 3,0 л, потужністю 173 к.с. і максимальним крутним моментом 430 Н.м при 1600 об/хв.

Силова установка агрегатується із механічною коробкою передач ZF 2840.6.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кабіна з міцним структурним каркасом, розрахованим на великі ударні навантаження, виготовлена ​​з оцинкованих панелей.




Інформація: