Вівторок, 19 січня 2021 15:27

«Київводоканал» здійснив модернізацію власної спецтехніки

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, столичний «Водоканал» придбав 8 нових фургонів під спеціалізовані ремонтно-відновлювальні машини, залишивши свої базові вантажні шасі ГАЗ-52, -53, -3307, -3309.

Базові машини було вирішено залишити, оскільки їх термін служби відносно невеликий, а загальний технічний стан - задовільний.

Як відзначають на підприємстві, яке здійснювало роботи – Заводі спецтехніки «Техкомплект», у 2020-му році вітчизняні замовники прагнули зменшувати свої витрати при закупівлі спецтехніки, якщо це не знижувало функціональності і якості автомобілів, що випускаються. Зазвичай, це вдається зробити за рахунок часткової модернізації існуючої аварійно-ремонтної спецтехніки, заощадивши, при цьому, на заміні базового шасі. Також економія можлива при виборі нового сумісного шасі від більш бюджетного автобренду, адже, як правило, близько 70% ціни на готовий спеціальний автомобіль становить вартість базової машини.

Отже, на Заводі спецтехніки Техкомплект виготовили 8 збірних кузовів-фургонів каркасного типу. Каркас зварений з гнутих і катаних металевих профілів. Зовнішня обшивка каркаса - пластик, армований скловолокном (генеральний партнер-постачальник склопластикових сендвіч-панелей - турецька компанія Fibrosan GmbH). Кліматичне виконання кузова-фургона - відповідно до вимог ГОСТ 15150-69.

Фургон складається з двох відсіків (пасажирського та технологічного) з двома технологічними нішами і пеналом на всю довжину кузова-фургона для перевезення труб ДУ 100 мм:

перший відсік призначений тільки для перевезення ремонтної бригади, він термоізольований.

другий - технологічний, теж термоізольований, застосовується для перевезення спеціалізованого обладнання та інструментів.

Пасажирський відсік призначений для перевезення бригади робітників у складі 4 осіб (кількість, розмір і розташування аварійних виходів відповідно до вимог ДСТУ UN / ECE R 52-01: 2005). Передбачено двосторонній зв'язок з водієм.

Внутрішня обшивка пасажирського відсіку:

стіни - вологостійкий метало композитний матеріал (забезпечує вологу, санітарну обробку поверхонь)

підлога - утеплена і покрита прогумованим покриттям «Автолайн».

Пасажирський відсік має чотири пасажирські місця для сидіння, з відкидним столиком.

 

Відсік обладнаний автономним обігрівачем, який може використовуватися при тривалих стоянках і непрацюючому двигуні.

В поставку включені наступні види додаткового обладнання, інструментів і аксесуарів:

дизельний двохпостовий зварювальний генератор

кабелі зварювальні

гофрована металева труба для виведення вихлопних газів з монтажним комплектом

заземлення для зварювального генератора

комплекти електро-газозварника

різак з комплектом шлангів

балон кисневий (40 л)

балон пропановий (50 л)

вентилятор осьовий з регулюванням подачі повітря

набір дорожніх знаків для позначення місця проведення аварійно-відновлювальних робіт

вогнегасник

аптечка медична

котушка з електрокабелем

прожектор світлодіодний переносний на регульованому штативі

драбина 3-секційна

умивальник закритого типу

комплект шанцевого інструменту.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, все технологічне обладнання, інвентар та інструмент має штатне надійне фіксоване місце кріплення для безперешкодного перевезення і недопущення будь-якого переміщення і амплітудного коливання під час руху транспортного засобу.