Йдеться про трасу A2, яка з'єднує Берлін та Рурську область. Планується, що до 2023 року там побудують цілу мережу надпотужних зарядних станцій. Тобто, ця автомагістраль першою в Європі стане повністю адаптована до руху важких електровантажівок.
Проект координується Федеральним міністерством транспорту, Асоціація автомобільної промисловості VDA і інститутом системних та інноваційних досліджень Fraunhofer ISI. Консорціум включає в себе 16 партнерів, серед яких енергетики з EnBW, постачальники електрокомпонентов: ABB, Heliox і Siemens, виробники комерційних автомобілів: Mercedes-Benz, MAN, Scania і Volvo Trucks, а також асоційовані партнери: E. DIS, Ionity, Meyer & Meyer і Tank & Раст.
Метою проекту «Високошвидкісна зарядка в міжміських перевезеннях» (HoLa) є проектування, будівництво та експлуатація високопродуктивної зарядної інфраструктури для далекомагістральних акумуляторних електровантажівок.
Зокрема, проектом HoLa передбачається будівництво в чотирьох місцях уздовж 500- кілометровій федеральної автомагістралі A2 високопродуктивних пунктів із так званою мегаватною системою зарядки (MCS). Зарядні пункти будуть організовані в існуючих місцях відпочинку далекобійників. Транспортні засоби зараз з'їжджаються туди на обов'язкові перерви, тому організувати там підзарядку вважається оптимальним варіантом. Таким чином, перевезення між столицею Німеччини і економічним центром країни стануть беземісійними (тобто без використання ДВС) і без участі водню.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, відомо, що нові німецькі зарядні пристрої називаються Megawatt Charging System, скорочено MCS. Це означає зарядку з потужністю до 4,5МВт, з максимальною напругою 1500В і силою струму 3000А. Ця технологія була розроблена спеціально для електровантажівок та електробусів, оснащених батареями великої місткості.
Поки що важко повідомити які-небудь конкретні деталі. У якості прикладу можна згадати недавній електричний прототип Mercedes eActros Long Haul, який в змозі рухатися в впродовж 4,5 годин, і заряджати свої АКБ за 45 хвилин.