Після проведеної комісією перевірки, Італійський транспортний оператор Grupo Torinese Trasporto (GTT) з Турина розірвав контракт з китайським виробником Yutong на поставку 100 електробусів через претензії до процесу складання. Зараз проводяться перевірки щодо другого претендента, компанії BYD, яка також брала участь в конкурсі і може зайняти місце Yutong на поставку великої партії електричних автобусів в Турин.
Якщо розглядати причину відмови, то виявляється, що посередницька компанія Ares Automotive, яка подала заявку на європейський тендер GTT і згодом виграла його, захотіла зібрати електробуси Yutong на кораблі під час їх слідування за маршрутом з Китаю в Італію, щоб скоротити витрати. Це спонукало оператора GTT виключити Yutong на тій підставі, що у них не було таких побажань і є невпевненість в якості збірки електробусів на борту судна.
Початковий тендер, оголошений цієї весни, передбачав закупівлю 100 електричних автобусів на загальну суму контракту в 72 мільйони євро. Це включає в себе 10-річний сервіс і заміну батареї, а також оснащення для нічної підзарядки (без швидкої підзарядки під час обслуговування). Згідно тендеру перші 50 електричних автобусів повинні прибути в італійське місто в період з кінця 2020 року по початок 2021 року.
Тепер BYD, який також брав участь у тендері на поставку електричних автобусів, має всі шанси на перемогу. По-перше, BYD в кінці 2017 роки вже виконав замовлення на більше 23 електробусів в Італію, які довели свою надійність. А по-друге, юридичні служби GTT заявляють, що вони виконали майже всі юридичні перевірки другого учасника торгів компанії BYD. З цієї причини не пізніше кінця жовтня GTT отримає остаточні результати цих перевірок і, якщо все піде добре, то BYD отримає цей контракт.