Четвер, 28 листопада 2019 12:32

Європейський ринок електричних автобусів показав 100% зростання

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, трійку лідерів склали голландський, китайський та польський виробники.

За дев’ять місяців 2019 року Західноєвропейський ринок, включаючи Польщу, показав 100-відсоткове зростання запущених в експлуатацію електробусів і чітко відобразив частки лідируючих автобусних виробників.

Згідно зі статистикою, за перші дев’ять місяців 2019 року на облік було поставлено 1123 електричних автобуса (включаючи тролейбусний тип IMC), що практично в два рази більше, ніж в попередньому році (570 одиниць). Аналізуючи реєстраційні дані окремих виробників, розкривається картина, що практично всі гравці значно збільшили свої відвантаження електробусів.

Але серед усіх в загальній масі виділяються два бренди – BYD та VDL, які розділили перше місце, поставивши за цей період поточного року по 205 акумуляторних автобусів і завоювавши по 18%, що становить понад одну третину ринку електробусів в Західній Європі і Польщі.

Замикає трійку лідерів бренд Solaris, який відправив перевізникам 106 електричних автобуса, що відповідає 9% приросту, порівняно з 13,5% в 2018 році.

Далі на даний момент частку 8% показали Irizar і Volvo, де в першому випадку була зареєстрована 91 одиниця проти 23 за 2018 рік, а Volvo відправила 90 електробусів, замість 36 роком раніше.

Ще один китайський виробник Yutong з 72 електробусами має 6-відсоткову частку. У свою чергу Mercedes-Benz розташувався нижче з 65-ю автобусами eCitaro, що відповідає 5,8 відсоткам.

Ebusco зареєструвала 38 автобусів (частка 3%) у порівнянні з 5 електромобілями в попередньому році, а Heuliez (бренд CNH Industrial) відстає в таблиці з 11 реєстраціями і 1-відсотковою часткою.




Інформація: