Вже через два тижні після презентації на виставці «Агровесна-2019» в Києві нової моделі ХТЗ-241К.20 з білоруським двигуном ММЗ Д-262.2S2, завод підготував ще одне оновлення.
Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, новинкою стала модель ХТЗ-248К.20 з 6,7-літровим двигуном FPT N67 потужністю 240 к.с. з системою CommonRail (Stage 3A). При цьому, за словами виробника, двигун був спеціально адаптований для використання на тракторах лінійки 240К.20
Порівняно з тими двигунами, що встановлюються зараз на ХТЗ, новий мотор від FPT-Iveco виграє по паливній економічності від 10 до 15%, крім того, моделі отримали покращений інтервал проходження ТО - заміна масла повинна проходити кожні 600 мотогодин.
При цьому, на заводі відзначають, що вибір палива грає важливу роль - на солярці сумнівного виробництва двигун працювати вже не буде - передає SpecMachinery.com.ua.
Крім силової установки, серійна модель ХТЗ отримала ряд оновлень, таких як: модернізована коробка передач 12/4 з удосконаленою системою очищення масла, де застосований новий фільтр зі збільшеним терміном служби. Також були винесені в доступне місце перепускний клапан і заправна горловина, а модифікована гідравлічна і навісна системи дозволяють використовувати трактор з високошвидкісним вітчизняним та іноземним сільськогосподарським обладнанням.
Необхідно відзначити, що раніше кардинальні зміни відбулися і всередині кабіни: підресорене крісло тепер можна налаштувати під вагу водія, регулюється також і рульова колонка. Для поліпшення шумоізоляції кабіни змінено розташування педалей. З'явилася сонцезахисна шторка і кондиціонер. Перероблено розташування органів управління навісним обладнанням, доопрацьований гальмівний кран.
Відзначимо, перша демонстрація концепту відбулася на виставці «Агроекспо» в Кропивницького, восени 2018 р.