Законодавці Каліфорнії запропонували пом'якшити обмеження для випробування автономних вантажівок, повідомляє Reuters з посиланням на регіональний Мінтранс. Пропонується допустити на дороги загального користування робовантажівки вагою до 4,5 тонн. Для цього виробникам потрібно буде отримати ліцензію на випробування - подібно до того, як це зробили більше 60 компаній, що створюють робомобілі для перевезення пасажирів.
Деталі програми поки не представлені - наприклад, неясно, чи має в кабіні обов'язково перебувати водій.
Автоматизувати «дальній бій» намагаються стартапи і виробники по всьому світу. Peloton сподівається встигнути раніше за інших за рахунок технології напівавтономних автоколон. Повністю автономні рішення розробляють Einride, TuSimple і Embark. А безпілотні Volvo вже отримали перший комерційний контракт.