П'ятниця, 06 вересня 2024 12:06

Яку легку комерційну техніку в Україні купували у серпні

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, фахівці Інституту досліджень авторинку визначили динаміку торгів у цьому сегменті, а також найпопулярніші типи та моделі для кожної з груп.

Впродовж серпня сукупно було придбано 5,5 тис. машин групи LCV. У порівнянні з попередніми періодами цей обсяг виглядає наступним чином (М-М - у порівнянні до липня 2024 р., Y-Y у порівнянні до серпня 2023 року):

Внутрішні перепродажі: -19% M-M, -14% Y-Y

Імпорт вживаних: +31,8% M-M, +13,3% Y-Y

Імпорт нових: +21,6% M-M, +24,4% Y-Y

Вироблені в Україні: +1,8% M-M, -15% Y-Y

Після піку у травні, котрий був спричинений зміною правил мобілізації транспорту у приватних власників, які масово його переоформлювали тоді на інших осіб, обсяги торгів повернулися до середньостатистичних значень.

Тобто, зараз можна говорити що ми нарешті маємо справу з дійсними показниками ринку, з мінімальним вкрапленням «переписувань» автомобілів.

Структура сегмента наступна: найбільша частка, а це 69,5% - у внутрішніх перепродажів; 21,3% займають імпортовані вживані легкі вантажівки, 8,1% - нові імпортні, 1% - вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин - 9,1%.

LCV - внутрішній ринок

У цій частині традиційно наймасовішими є вантажні фургони, значно рідше купують вантажопасажирські версії, а також бортові варіанти.

Серед окремих моделей домінує Mercedes-Benz Sprinter, компанію йому у трійці лідерів складають Renault Master та Ford Transit. Загалом було укладено 3812 договорів купівлі-продажу всередині країни.

Mercedes-Benz Sprinter - 535 шт.

Renault Master - 310 шт.

Ford Transit - 264 шт.

ГАЗ 3302 «Газель» - 250 шт.

Volkswagen Transporter - 217 шт.

Renault Kangoo - 208 шт.

Renault Traffic - 160 шт.

Fiat Doblo - 128 шт.

Volkswagen Caddy - 125 шт.

Opel Vivaro - 122 шт.

LCV - імпорт вживаних

Минулого місяця наш автопарк поповнили 1170 автівок групи LCV. Подібно до попереднього підсегмента, покупці найчастіше обирали «пригнані» вантажні фургони, дещо рідше рефрижератори та бортові тентовані версії.

У цій групі також лідирує Mercedes-Benz Sprinter, від якого не надто відстає за кількістю новоприбулих «бусів» Renault Master. Також до трійки наймасовіших імпортованих легких вантажівок увійшов Volkswagen Crafter.

Mercedes-Benz Sprinter - 279 шт.

Renault Master - 236 шт.

Volkswagen Crafter - 90 шт.

Renault Traffic - 87 шт.

Renault Kangoo - 83 шт.

Volkswagen Transporter - 44 шт.

Opel Movano - 44 шт.

Nissan NV200 - 32 шт.

Opel Vivaro - 28 шт.

Mercedes-Benz Vito - 28 шт.

LCV - продажі нових

Рівно 500 нових легких вантажівок вперше виїхали у свої рейси на українські дороги у серпні. З цього числа 444 були імпортними, 56 - зареєстровані як вироблені (або переобладнані в заводських умовах) в Україні.

У цій частині ринку також наймасовіший тип машин - фургони, інші варіанти, наприклад вантажопасажирські чи автомайстерні продавалися у значно меншій кількості.

Впевненим лідером серед нових LCV став Renault Master, і єдиним, який розійшовся у кількості понад 100 шт. Удвічі менше було продано Renault Express, і ще менше Fiat Doblo.

Renault Master - 104 шт.

Renault Express - 45 шт.

Fiat Doblo - 35 шт.

Ford Transit - 13 шт.

Volkswagen Crafter - 12 шт.

Toyota Proace - 11 шт.

Citroen Berlingo - 11 шт.

Volkswagen Transporter - 10 шт.

Opel Vivaro - 8 шт.

Opel Movano - 7 шт.

Цікаво, що серед вживаних (об'єднавши внутрішній ринок та імпорт) легких комерційних авто 85% займають дизельні версії, 7,7% мають на борту газобалонне обладнання, 5% - бензинові. Частка електричних авто тут лише 2,2%.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, серед нових LCV картина наступна: 98% - дизельні, інші, як вже зрозуміло, ділять між собою 2%, що залишилися.




Інформація: