Надійшли пікапи різних виробників, з-поміж яких основу складають Isuzu, Mitsubishi. Щоправда, усі позашляховики дооснащено кузовними надбудовами.
Це не класичні кунги заокругленої конфігурації цивільного туристичного призначення, а коробкоподібної конструкції.
Таке виконання кузова дає змогу парамедику середньої статури надавати в дорозі допомогу покаліченому захиснику напівстоячи чи навіть присівши на боковому відкидному кріслі.
В машинах евакуації поранених така висота салону необхідна, оскільки медику зручніше проводити необхідні маніпуляції.
Салон пікапа також зазнав змін. Для розміщення лежачих поранених стандартні ноші не входять в кузов за довжиною. Це можливо тільки на відкритій платформі з відкинутим заднім бортом.
Для усунення цієї проблеми в кабіні демонтували задній ряд сидінь, зрізали задню стінку та вирівняли підлогу по висоті кузова.
Завдяки такому рішенню автомобіль отримав рівну платформу, в якій ноші по довжині вписуються у внутрішні розміри салону та кунгу. При цьому задні двостулкові двері можуть зачинятися.
Щоправда, вони тут не з вертикальних половинок, а з горизонтальних бортів - нижнього стандартного від пікапа та верхнього від встановленої надбудови.
Відсутність задньої стінки кабіни та наявність задніх герметичних дверей дозволяє взимку тримати в салоні необхідну температуру. Її забезпечує стандартна система опалення пікапа. При цьому гарне вентилювання збережено.
Влітку належний комфорт забезпечить кондиціонер, потужності якого цілком достатньо для утримання заданої температури в кабіні та додатковій площі кунга.
У кунгу, окрім пораненого на ношах, можна перевозити ще одного сидячого пораненого, оскільки вздовж правого борту закріплено два відкидні сидіння – супровідному медику і пасажиру. Ще одне місце пасажирське місце для перевезення пораненого є біля водія.
Таким чином, екіпаж евакуаційного санітарного автомобіля у складі водія та парамедика може перевозити до стабілізаційного пункту одного лежачого та двох сидячих поранених.
Така версія пікапів, що до того ж має купольний захист РЕБ, зроблена завдяки старанням та фінансуванню волонтерського проєкту естонського стартапа-підприємця Рагнара Сасса і його благодійного фонду «69 Сніффінг Бригада».
Активна благочинність цієї організації розпочалася ще з весни 2022 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, допомога від естонців та їх однодумців з усієї Європи йде конвоями у вигляді автомобілів, устаткування та обладнання, різноманітних гуманітарних вантажів як для українських військових, так і для цивільних.