Понеділок, 26 червня 2023 11:43

На дороги Німеччини виїхав 90-метровий автопоїзд

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, цю зчіпку з надпотужних тягачів і багатовісного причепа-важковоза можна вважати найдовшим автопоїздом, що будь-коли виїжджав на дороги Німеччини.

Адже від носа до його хвоста – 90 метрів! Таку громіздку комбінацію різних транспортних засобів задіяли для доставки підводного човна U17 до Технічного музею в Шпайєрі.

Субмарина виявилася немаленькою – довжиною 48,6 м, шириною 4,60 м і висотою 9,0 м. І при тому досить важкою – близько 500 т.

У непростій операції брали участь чотири баластові тягачі компанії Kubler Spedition, яка спеціалізується на перевезеннях негабаритних вантажів. Це MAN TGX 41.680 (8х4) із 680-сильним агрегатом V8, дороблений компанією Toni Maurer GmbH & Co. KG. І три Mercedes-Benz Actros 4160 (6х4 та 8х4) з двигуном у 600 к. с., що пройшли модернізацію у компанії Titan.

Дві машини тягли причіп, а дві інші використовувалися як штовхачі. Траплялися, щоправда, ділянки, на яких через обмежений простір застосовували лише по одному тягачу спереду та ззаду.

Сам підводний човен було закріплено на причепі Sсheverle InterCombi з 30-ма (!) гідравлічно керованими осями на 240 (!) шинах. У результаті навантаження на кожне колесо не перевищувало 2,48 т. Тим не менш, деякі ділянки дороги все ж таки довелося захистити, уклавши металеві плити та гумові мати.

Зазначимо, що перед тим як субмарину поставили на автопоїзд, її доставили з морського арсеналу Бундесверу на верф до міста Кіль.

Для завантаження в сухий док було використано 900-тонний козловий кран, після чого човен очистили від черепашок, водоростей і зробили його повну демілітаризацію.

Потім на глибоководному понтоні субмарину направили Кільським каналом, а потім через Північне море в Роттердам. Далі шлях лежав Рейном через Дуйсбург і Кельн.

Що ж до наземного перевезення U17, то воно тривало близько 5 годин. На кінцевому етапі, при заїзді на територію музею гігантському автопоїзду довелося здавати заднім ходом, причому досить складною траєкторією.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, однак, все пройшло успішно. Експонат було поставлено на гідне місце.




Інформація: