Субота, 16 липня 2022 11:19

M270 вже в Україні: вдвічі більше «подарунків» для рашистів, ніж у HIMARS

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, M270 може випустити у залпі вдвічі більшу кількість високоточних ракет GMLRS, які також використовує HIMARS

Збройні Сили України отримали ще одну високоточну ракетну систему - M270. Про це офіційно повідомив міністр оборони України Олексій Резніков, який зазначив, що вони стануть «хорошою компанією для HIMARS на полі бою» а також подякував союзникам, котрі передали ці системи.

Зазначимо, що насправді M270 з'явився значно раніше за HIMARS, який є його полегшеною колісною версією та використовує один «пакет» з ракетами. У M270 їх два і це пов'язано з тим, що вона створювалась у 70-х роках і використовувала лише некеровані реактивні снаряди.

Після появи високоточних GMLRS машини пройшли оновлення і можуть використовувати й високоточні ракети. А одразу два «пакети» та загальний залп з 12 ракет дозволяє M270 відправляти рашистам вдвічі більше «подарунків» точно за адресами.

Серед додаткових важливих факторів M270 є те, що вона базується на гусеничному шасі БМП M2 Bradley, а ця машина є одним з гіпотетичних кандидатів на отримання ЗСУ. І опанування її обслуговування та ремонту є вкрай важливим фактором.

Але гусеничне шасі, попри значну більше прохідність має одну ваду - мала оперативна мобільність. Колісний HIMARS може вільно дорогами перекидатись вздовж усього фронту, а для M270 при марші на велику дальність необхідний трал.

Що краще для таких систем на практиці у бойових умовах, ЗСУ зможуть дізнатися у найкращий спосіб - під час прямого порівняння.

Водночас поки невідомо, які саме M270 були отримані.

Їх обіцяла Великобританія, яка має на озброєнні M270B1, яка відрізняється посиленим бронюванням, а також Німеччина, де Бундесвер тримає у строю MARS II, який відрізняється від класичної M270 трохи іншою системою управління вогнем.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у всякому разі кожна з цих країн анонсувала передачу партій по три машини. Теж три M270 пообіцяла надати Норвегія, але вони потребують модернізації британськими підприємствами.




Інформація: