Четвер, 14 жовтня 2021 11:39

Армія США обирає новий легкий тактичний автомобіль

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, армія США хоче отримати нову машину за програмою Joint Light Tactical Vehicle, переможець може замінити Oshkosh Defense, яка отримала початковий контракт на JLTV у 2015 році.

Наразі військові завершують складати нове тактико-технічне завдання (або запит пропозицій для промисловості – Request for Proposal – RFP), щоб офіційно оголосити конкурс на суму до 12 млрд дол. на створення, ще більшої кількості легких тактичних машин.

При цьому новий конкурс може змістити чинного постачальника Oshkosh Defense, який отримав початковий контракт за програмою JLTV у 2015 році на випуск своєї машини Oshkosh L-ATV.

Наразі компанія Oshkosh Defense вже побудувала близько 10 000 машин за контрактом, що передбачає постачання понад 66 000 автомобілів. Очікується, що витрати на замовлення машин за контрактом складуть приблизно 30 млрд доларів до 2024 року.

Армія вже провела первинне дослідження ринку після того, як JLTV була схвалена для серійного виробництва у 2019 році. Це сталося після майже шестимісячної затримки, пов'язаної з серією змін, внесених в машину у відповідь на відгуки солдатів.

Через розвиток технологій та їх здешевлення з моменту створення JLTV, армія сподівається додати до машин декілька нових можливостей. Наприклад, дуже важливий захист від корозії, особливо для морської піхоти. Мета – перейти з 20-річного рівня захисту на 30-річний.

Також для армії (Сухопутних військ) бажаним атрибутом нової версії машини є поліпшена паливна економічність. У своєму проєкті RFP армія запросила підвищення паливної ефективності щонайменше на 5 відсотків та зменшити час роботи на холостому ходу.

Армія планує включити літій-іонні батареї в базову комплектацію нового JLTV. Батареї використовуватимуть, щоб не включати двигун, коли знадобиться радіоприймач, обігрів чи охолодження, а коли акумулятор розрядиться до певного значення, двигун включається, заряджає його, та знову відключається.

Військові також хочуть, щоб транспортний засіб наступного покоління був здатний забезпечити потужність, необхідну для збільшення можливостей. І готові платити за це додатково.

Новий JLTV також включатиме деякі «орієнтовані на водія» технології, такі як 360-градусна оглядовість з кількома камерами навколо автомобіля, моніторинг сліпих зон, поліпшені камери заднього виду і можливість спуску з пагорбів.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, інші можливості, які офіс програми хотів би розглянути, – це функції тактильного відгуку, такі як сидіння, яке вібрує, якщо автомобіль наближається до чогось або перебуває в небезпечному місці, замість того, щоб покладатися на сигнал тривоги або попередження на дисплеї.

 

 




Інформація: