Понеділок, 13 травня 2024 09:47

Українські листоноші пересядуть на вантажні моторолери

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, частина сільських листонош Укрпошти пересяде на малолітражні вантажні мотоцикли: епоха велосипедів відходить у минуле разом з сумками для газет і журналів.

Про новину в технічному переоснащенні ще наприкінці квітні повідомив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Проте за останні півтора тижні жодних деталей щодо виробника і технічних характеристик триколісних вантажних моторолерів (трициклів) ні поштове відомство, ні її керівник не повідомили.

В короткій інформаційній замітці йдеться лише про те, що зі зростанням електронної комерції та розвитком доставлення лікарських засобів, у листонош стає менше газет та листів, але побільшало посилок. Відтак «велосипед стає не таким актуальним».

Через це вирішено забезпечити листонош мобільними транспортними засобами мотоциклетного типу. До проєкту, як йдеться у повідомленні, долучили українського виробника (ветеранський бізнес), спільно «розробили пілотну модель для листонош, яку теж починаємо тестувати».

Очільник Укрпошти Ігор Смілянський особисто взявся спробувати нову машину в дії. «Все тестую особисто», - повідомив він на своїх сторінках у соціальній мережі.

В самих вантажних мотоциклах/моторолерах з триколісним виконанням нічого нового немає. У свій час на таких транспортних засобах велася доставка молочних виробів у дитячі садки та школи, розвозили бідони з морозивом тощо.

Такі моторолери з відкритими бортовими чи критими платформами були в автопарках не тільки підприємств сільської споживчої кооперації, але й в ЖЕКах, міськводоканалах, лісництвах, поштовому відомстві та інших відомчих гаражах.

Зображений на фотознімках Укрпошти триколісний моторолер - електричний, на що вказує відсутність горловини паливного баку та вихлопної труби. Натомість по лівому борту добре видніється закрита кришкою розетка до під’єднання штекера електричного силового кабелю зарядки.

Інтрига не стільки в тому, хто виробник чи як модель називається, скільки у комплектації транспортного засобу силовим агрегатом та місткістю батареї. Одна справа мати на селі акумуляторну версію, а інша – з двигуном внутрішнього згорання.

Враховуючи те, що нині в системі Укрпошти йде оптимізація й маленькі відділення закриваються, то такий запас ходу трициклів листоношам зручний. Поштар може з села доїхати до центрального відділення в райцентрі за 30-40 кілометрів, там підзарядитися й повернутися в додому.

На місці розвезе посилки, пошту, замовлені ліки, а наступного дня чи по графіку знову може поїхати до свого найближчого відділення за поштою і знову зарядитися.

І хоча у повідомленні сказано, що це буде український виробник, за всіма рисами триколісна машина схожа на китайську, буде вироблятися з машинокомплектів КНР.

Хоча кунги (будки) можуть виготовляти українські підприємства, які на подібних сендвичпанельних кузовах спеціалізуються. Тут саме такий кузов, на що вказує герметична фурнітура дверей з правого боку.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у всякому разі таке транспортне поповнення варте уваги. Головне, щоб закупівля через Prozorro відбулася за поміркованими цінами.

 




Інформація: