Компанія Cargo Sous Terrain розробляє в Швейцарії повністю автономну транспортну систему з нульовим рівнем викидів для невеликих вантажів, що допоможе знизити навантаження на дорожню систему.
В той час як проект Hyperloop-TT спрямований на запуск цілих транспортних контейнерів на великих швидкостях 1220 км/год у вакуумних трубах із наднизьким лобовим опором, Cargo Sous Terrain (CST) демоснтрує набагато скромніший і досяжніший підхід.
Кожен тунель матиме діаметр близько 6 м і пласку підлогу, розділену на три смуги руху. Цими смугами колони невеликих вантажних контейнерів рухатимуться зі швидкістю близько 30 км/год.
Вони будуть рухатися за допомогою електродвигунів і отримувати електроенергію через індукційні рейки.
Контейнери завантажуватимуться на наземних логістичних об'єктах, а потім опускатимуться на елеваторах у секції входу/виходу тунельної системи. Зовнішні смуги тунелів будуть односторонніми, а внутрішні смуги можуть бути динамічно налаштовані для запобігання пробкам, якщо велика кількість капсул очікує на один ліфт.
Компанія вже вступила в стадію отримання дозволу на планування та почала досліджувати місця для перших 10 центрів, віддаючи пріоритет місцям, які забезпечуватимуть максимальний трафік із доріг.
Мережа тунелів CST протягнеться приблизно на 500 км по всій країні, від Женеви до Санкт-Галлена, з другорядними лініями, що відходять до Базелю, Люцерну та Туну.
Крім скорочення наземного руху, CST має мінімальний вплив на повсякденне життя громадян.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, він буде невидимим для очей, майже безшумним і повністю працюючим на відновлюваних джерелах енергії.