- 1 етап». Проєкт передбачає вдосконалення залізничної мережі та розвиток колії 1435 мм для забезпечення технологічної сумісності та підвищення пропускної спроможності залізничної інфраструктури.
-
«Організація транспортних потоків з метою підвищення пропускної спроможності інфраструктури, безпеки та ефективності послуг з перетину кордону на спільній дорозі Румунія-Молдова-Україна ПП Галац/Джурджулешти/Рені». Розроблений та поданий проєкт був спільно із молдавськими та румунськими колегами. Його реалізація дозволить забезпечити безперервність руху між вказаними пунктами пропуску.
-
«Українська річкова інформаційна служба на р. Дунай – УкрРІС на р. Дунай». Проєкт полягає у створенні та впровадженні річкової інформаційної служби на українській частині р. Дунай, у тому числі її інтеграцію до порталу EuRIS та CEERIS проєкту RIS COMEX, а також забезпечення належного рівня безпеки судноплавства та надання гармонізованих інформаційних послуг суднам на внутрішніх водних шляхах.
-
«Інтегрована модернізація європейської мережі CNS». Фокус проєкту – відновлення аеронавігаційної галузі України та подальша модернізація інфраструктури зв’язку, навігації, спостереження та аеронавігаційної інформації.
«Всі проєкти у першу чергу є євроінтеграційними. Вони фізично наближають Україну до Європейського Союзу, розширюють можливості транспортних коридорів, руху товарів та послуг, дозволяють пришвидшити інтеграцію української транспортної інфраструктури до транспортного простору ЄС. Особливістю програми CEF є співфінансування для реалізації проєктів у розмірі 50%. Грант з боку Євросоюзу складатиме орієнтовно 53 мільйони євро, таку ж суму має також забезпечити українська сторона за рахунок доступних джерел фінансування”, – наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
Нагадаємо, у червні минулого року Україна долучилась до програми «Механізм «Сполучення Європи». Участь України у програмі дозволяє залучити фінансування ЄС для підтримки розвитку високопродуктивних, стійких і ефективно взаємопов’язаних транс’європейських мереж у сферах транспорту, енергетики та цифрових послуг.Загальний бюджет програми до 2027 року складає близько 21 млрд євро. У рамках минулорічного відбору проєктних заявок вже реалізується шість проєктів з розбудови прикордонної інфраструктури. Зокрема, йдеться про розбудову автомобільних та залізничних пунктів пропуску.
Підписуйтеся на сторінки Міністерства відновлення у соцмережах Facebook, Twitter, Telegram