Понеділок, 15 лютого 2021 12:00

Почалось тестування автозапчастин з рисового лушпиння

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, SEAT запускає пілотне тестування виготовлення запчастин із використанням рисового лушпиння.

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, у межах інноваційного пілотного проекту, в основі якого лежить циркулярна економіка, SEAT розглядає можливість використання «оризиту» замість пластикових продуктів.

Оризит – матеріал, виготовлений із використанням рисового лушпиння. Його можна поєднувати з іншими термостійкими термопластичними матеріалами й формувати нові.

Наразі, рисове лушпиння, змішане з поліуретанами й поліпропіленами тестують на елементах оздоблення SEAT Leon, як-от: люк у задній частині, подвійна підлога багажного відділення, обшивка стелі.

На перший погляд, вони нічим не відрізняються від елементів, виготовлених із використанням традиційних технологій, але мають куди меншу вагу. «Частини легші, а це означає, що ми зменшуємо масу автомобіля й, відповідно, свій вуглецевий слід, - розповідає Джоан Коле, розробник оздоблення інтер'єру SEAT: - Ми також використовуємо поновні матеріали, популяризуючи циркулярну економіку і робимо наш продукт екологічнішим».

Елементи оздоблення зараз аналізують з ціллю дізнатися, скільки лушпиння можна використовувати, щоб вони на 100% відповідали технічним вимогам і були якісними. Наприклад, подвійна підлога в багажному відділі проходить тестування навантаженням, під час якого вона повинна витримати вагу в 100 кг, зосереджену в одному місці, щоб перевірити її жорсткість і міцність. У камері для кліматичних випробувань проводять термічні випробування, щоб проаналізувати її стійкість до тепла, холоду й вологи.

«Технічні вимоги і якість, яким повинні відповідати всі запчастини, не змінюються залежно від того, з яким матеріалом ми сьогодні працюємо. Доки прототипи, які ми створюємо, відповідають цим умовам, ми наближаємося на крок до того, щоб додати їх до стандартної комплектації», - пояснює розробник із SEAT.

Завдяки пілотному проекту циркулярної економіки з використання оризиту виробник автомобілів продовжує дослідження нових поновних матеріалів, щоб зменшити кількість пластикових елементів у майбутніх транспортних засобах і вийти на нульовий рівень вуглецевих викидів до 2050 року.