Неділя, 21 червня 2020 17:52

Представлений перший у світі електричний дорожній каток

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, повного заряду батареї електричного катка вистачає для повноцінної 8-годинної роботи.

Нідерландська будкомпанія BAM Infra виготовила і запустила в роботу перший в світі повністю електричний дорожній каток. Надпотужна електрична 12-тонна машина була побудована на основі існуючого дизельного аналога протягом 18 місяців.

Електричний дорожній каток від голландської компанії BAM Infra, що входить до європейської будівельної групи Royal BAM Group, був вперше введений в експлуатацію в кінці квітня в рамках проекту в Алмері (Нідерланди). BAM Infra повідомляє, що повного заряду батареї електричного катка вистачає для повноцінної 8-годинної роботи, а сама перезарядка батареї займає від трьох до п'яти годин.

Ідея модернізації дизельного катка в електричний народилася через необхідність, що виникла, та через відсутність інших ринкових варіантів. Оскільки електричні дорожні катки були недоступні, інженери BAM Infra перебудували стару дизельну модель, яка повинна була регулярно проходити загальний ремонт. За даними голландської компанії, дорожні катки особливо підходять для електрифікації, оскільки вони не вимагають великого запасу ходу та, на відміну від іншої будівельної техніки, вони в основному потребують енергії для водіння і рульового управління, а не для енергоємних важких завдань, таких як земляні роботи. Перебудований каток від BAM Infra тепер працює без викидів і значно тихіше, при цьому економлячи 73 літра дизельного палива.

Перший успішний крок перетворення з дизеля нао електрику штовхає голландську будівельну компанію BAM Infra ставити перед собою подальші цілі в розробці беземісійної дорожньо-будівельної техніки. У компанії говорять, що крім електроприводу, використання водневих паливних елементів також може бути актуальним для цих завдань і для інших важких транспортних засобів.

Медиа