Понеділок, 14 жовтня 2024 12:43

Yanmar представив свій найменший гусеничний навантажувач

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Yanmar представила свій четвертий - і найменший компактний гусеничний навантажувач  із нової лінійки CTL.

Модель TL65RS вагою 3900 кг, створена для легкого транспортування та маневреності на вузьких робочих майданчиках.

CTL з радіальним підйомом оснащений дизельним двигуном Yanmar Tier 4 Final потужністю 67 кінських сил. Він має номінальну робочу вантажопідйомність 950 кг, навантаження на перекидання 2720 кг і максимальну швидкість руху 12 км/год.

Всередині кабіни оператори знайдуть стандартне підвісне сидіння, простору зону для оператора, ергономічні елементи керування та круговий огляд робочого місця на 360 градусів.

Yanmar оснастила машину підвішеною ходовою частиною на торсіонній осі з системою поворотних тяг на задній осі. Це рішення зменшує коливання під час руху, щоб стабілізувати машину.

Додаткові функції Yanmar для підвищення продуктивності включають:

Технологія самовирівнювання та можливості двостороннього руху: автоматично вирівнює вантаж під час підйому та опускання стрілок навантажувача.

Технологія повернення в положення: встановлює призначену висоту для стріли навантажувача.

Позиціонер робочого інструменту: вибирає попередню установку для кута навісного обладнання на основі поточного завдання.

Автоматичний двошвидкісний режим: автоматично перемикає машину між режимами низької та високої швидкості для більш плавного переходу та кращого контролю.

Контроль їзди, чутливість до швидкості: покращує утримування матеріалу на вищих швидкостях без необхідності активного вимкнення функції під час переходу до повільніших додатків.

Віддалена телематика SmartAssist: контролює машину, забезпечуючи виявлення помилок і сповіщення про оновлення робочого стану в реальному часі та щоденні звіти про роботу.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, інтегрована функція захисту від крадіжки дозволяє власникам встановлювати діапазон від певного місця та активувати сповіщення, якщо машина виходить за межі діапазону.