Четвер, 01 липня 2021 11:32

В Італії тестують систему зважування вантажівок в русі

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Італії почалися випробування платформи моніторингу вантажівок в режимі реального часу.

Система дозволить виявляти транспортні засоби, що перевищують встановлені вагові норми. Вона була запущена 28 червня на італійській автомагістралі A3 на ділянці Неаполь-Салерно.

Компанія Movyon відповідає за розробку технології та реалізує даний проект спільно з Міністерством інфраструктури та стійкої мобільності Італії.

Система поєднує в собі алгоритми виявлення та оповіщення з апаратними компонентами, такими як камери останнього покоління і технологія динамічного зважування, що складається зі сталевих пластин, закріплених в асфальті і оснащених оптоволоконними датчиками, здатними визначати вагу окремих транспортних засобів у русі.

При виявленні вантажівки з масою, що перевищує встановлені параметри, система передає облікові дані автомобіля в режимі реального часу в центральну систему.

Якщо водій не дотримується попередження, що з'являються на екранах, то йому доведеться зіткнуться з так званої «процедурою заборони транзиту», яка передбачає повідомлення в диспетчерську і повідомлення дорожньої поліції. Правоохоронці знаходять порушника і супроводжують його до найближчого з'їзду з автостради.

Система, розроблена Movyon, є частиною процесу технологічних інновацій, ініційованого Autostrade per l'Italia Group, з метою управління інфраструктурою автомагістралей з максимальною ефективністю і безпекою. В її розробці також брали участь компанія Mims і Університет Федеріко II.

Також компанія, що управляє італійської автомагістраллю A22 Бреннер, планує встановити інтелектуальну систему управління рухом для контролю трафіку і швидкості вантажівок. Система буде складатися з двох компонентів. Маяки будуть змонтовані уздовж траси через кожні 50-100 метрів, і будуть взаємодіяти з пристроями, встановленими на вантажівках.

Швидкість транспортних засобів буде регулюватися автоматично, оскільки управління педалями акселератора і гальма буде здійснюватися з центрального комп'ютера траси A22, в залежності від дорожньої ситуації. Протягом цього часу водієві потрібно буде тільки управляти кермом.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, мета нової технології - забезпечити рівномірний рух транзитного транспорту по автомагістралі. У компанії сподіваються, що інтелектуальна система скоротить час руху і пробки на 20-30%.




Інформація: