П'ятниця, 21 лютого 2020 12:12

В Україні працює один з найбільших у Східній Європі сервісних центрів Mercedes-Benz

Бізнес вантажних перевезень не терпить зволікань. Кожен простій транспорту обертається для власника автопарку фінансовими втратами. Тому, вибираючи техніку для перевезень, українські споживачі враховують також можливість в подальшому отримати якісний, професійний сервіс без додаткових складнощів. Чи можливо таке в Україні, журналіст SpecMachinery.com.ua дізнавався у фахівців одного з найбільших у Східній Європі сервісних центрів Mercedes-Benz «АТЛАНТ» – заступника Генерального директора із сервісу та продажу запасних частин Івана Каленюка та начальника відділу сервісу вантажних автомобілів Сергія Силенка.

У чому полягає особливість сервісного центру «АТЛАНТ»?

СС: У нас дуже велика територія, велика сервісна станція, одна з найбільших у Східній Європі, з інноваційним обладнанням. З оновленням модельного ряду Mercedes-Benz ми оновлюємо і обладнання, яке потім використовуємо під час діагностичних робіт. У нас є інформаційна база, яка працює онлайн з Daimler, пряма підтримка системи Daimler та гарантія. Гарантія на легку комерційну техніку (Sprinter, Vito, Viano, V-Class, X-Class, Citan) – два роки або 200 тис. пробігу, на вантажну техніку – на весь автомобіль рік гарантії, а на силову лінію три роки гарантії або 450 тис. пробігу.

ІК: Ми інвестуємо чималі кошти в розвиток сервісної станції – це діагностичні комп’ютери, спецінструмент, який рекомендує Daimler. Наш персонал систематично проходить навчання, відповідно до програм Mercedes-Benz та Daimler. У нас – сертифіковані механіки. З огляду на те, що бізнес вантажних перевезень досить активний, він не простоює, і клієнт має мінімум часу для ремонту, ми ремонтуємо автомобілі в стислі терміни, за оптимальною ціною, яка відповідають якості продукту, якості запасних частин і якості самих послуг.

СС: Ми обслуговуємо, фактично, весь спектр техніки клієнта – як автомобіль, так і причіпну техніку. Наш центр є сервіс-партнером Lohr, Schwarzmüller, Schmitz, Krone, Kogel, Wielton, Wabco. Зараз, ми знаходимося на стадії підписання договору з виробником причепів-автовозів Kässbohrer. За вантажних автомобілів надаємо весь спектр послуг щодо сервісу – від технічного обслуговування до ремонту агрегатів, електрообладнання та програмування блоку управління.

ІК: Також у нас дуже велика ділянка відновлювального ремонту, де ми закриваємо повний спектр послуг, починаючи від рихтувань рам і закінчуючи повним відновленням автомобіля. У нас свій фарбувальний бокс, де ми можемо пофарбувати будь-яку деталь. Ми добре працюємо зі страховими компаніями. З клієнтами, які не мають страховки, ми надаємо спеціальні умови щодо даного спектру послуг. Також у нас є послуга техогляду, тобто ми проводимо техогляд і видаємо сертифікат.

Що стосується запасних частин. Багато клієнтів дивляться в бік неоригінальних запчастин, оскільки вони дешевші. Але ми, маючи досвід за плечима, і як авторизоване підприємство всім клієнтам рекомендуємо користуватися оригінальними запасними частинами. Для чого? По-перше, оригінальні запасні частини служать довше, ймовірність відмови мінімальна. По-друге, є гарантія на встановлені запасні частини і роботи за даними запасними частинами. І в цілому, оригінальні запасні частини, які встановлюються на сервісі, продовжують термін служби автомобіля, і менше ризиків зупинитися десь у полі. Дуже велика кількість контрафактних запчастин. Під виглядом знаменитих брендів ввозяться підробки, про що клієнт дізнається вже потім, коли зупинився десь на дорозі або в полі, де його автомобіль відмовив. Він втрачає час, втрачає гроші.

Чи можна якось боротися з підробками?

СС: Основний удар – наші запасні частини під маркою Truck Parts, виготовлені другою лінією Mercedes-Benz. Вони коштують на 40-45% менше основної ціни оригінальної запасної частини. Дана запасна частина нічим не відрізняється від оригінальної, тільки упаковкою. Тобто, якщо ми дістанемо гальмівні колодки в оригіналі і гальмівні колодки Truck Parts, ціна буде різною, але в плані виготовлення вони нічим не відрізняються.

Даний крок був здійснений Daimler спеціально для нашого регіону. На жаль, є один мінус, але ми з цим намагаємося боротися, – Truck Parts випускаються тільки для автомобілів старше восьми років. Тобто, ми все-таки настійно рекомендуємо встановити оригінал, нехай він буде дорожче неоригіналу, але він буде з гарантією. Гарантія на Truck Parts поширюється така ж, як і на будь-яку запасну частину першої лінії. І ще один момент: якщо оригінальна запасна частина вийшла з ладу в будь-якій точці Європи, при наданні акта виконаних робіт, клієнт обов’язково отримує гарантію. На запчастини для легкої комерційної техніки гарантія становить два роки, на запчастини для вантажної техніки – рік без обмеження пробігу.

Скільки машин одночасно можуть обслуговуватися?

СС: На даний момент у нас в цеху 27 постів, тобто, 27 автомобілів може стати одночасно. 11 постів для легкої комерційної техніки і 16 для вантажівок. На один пост стає повністю тягач з причепом, довжина 13 м. Ми можемо прийняти на одному посту або тягач з причепом, або три тягача. Окремо потрібно сказати, що ми приймаємо на сервіс машини з причепом, тобто, клієнтові не потрібно думати, де зупинити причіп. У нас територія обладнана відеокамерами, під наглядом, під охороною, можна залишати причіп і не переживати. Можна також опломбувати додатково, щоб не було сумнівів.

Ви якось обмежені в роботі територіально?

СС: Ми здійснюємо обслуговування в центральному регіоні – Київська, Чернігівська, Сумська, Черкаська, Вінницька, Житомирська, частина Рівненської області. В цілому по Україні працює послуга Service 24h. Є телефон гарячої лінії, на яку можуть звернутися клієнти в будь-який час доби. Диспетчер візьме трубку і з’єднає безпосередньо з відповідальним регіоном. Якщо це буде Київська область, переадресація піде на мене чи моїх колег, які нададуть ту чи іншу технічну підтримку або проконсультують, в разі потреби викличуть евакуатор для евакуації транспортного засобу на сервіс. Якщо автомобіль зламається в районі Харкова, то дзвінок буде переадресовано представництву в Харкові, і клієнт отримає аналогічний спектр послуг.

ІК: З огляду на те, що зараз дуже активно розширюється будівельний сегмент, самоскиди і важка техніка, у клієнта є запит на обслуговування техніки на виїзді. У нас є кваліфікована виїзна бригада з сервісним автомобілем повністю забезпеченим сервісними інструментами, діагностичним обладнанням. За запитом клієнта ми можемо виїхати в будь-яку локацію клієнта і там відремонтувати, і обслужити його техніку. Таким чином клієнт значно економить як свої кошти, так і час з обслуговування своєї техніки. Ми приїжджаємо і можемо обслужити 10, 15 і 20 автомобілів у нього на території.

СС: Що стосується виїзду мобільної бригади, природно, мова йде не тільки про важку техніку, самоскиди, міксери, але і будь-які інші автомобілі. Якщо надійшла заявка через Service 24h, і ми під час телефонної розмови розуміємо, що можемо відремонтувати автомобіль на місці, не висилаючи евакуатор, ми направляємо туди мобільну бригаду. Також, ми обслуговуємо агрегати Mercedes-Benz, встановлені на сільгосптехніці, наприклад, комбайнах.

Чи можна встановити в сервісному центрі додаткове обладнання та надбудови?

СС: Додатковим обладнанням на тягачах Mercedes-Benz можуть бути, наприклад, рація, аудіо- або відеосистема, яку клієнт хоче довстановити. Так, ми це робимо. Також, ми можемо зробити який-небудь апгрейд автомобіля, наприклад, дуги безпосередньо на дах, додаткове освітлення. Також можна встановити додатковий бак і внести зміну в специфікацію автомобіля. Будемо говорити так – все, що пропонує Daimler клієнту в вантажівці – ми можемо встановити.

ІК: Daimler працює з багатьма європейськими компаніями, які можуть побудувати різні типи надбудов і додаткового обладнання. Також ми працюємо з локальними авторизованими кузовобудівельниками. Спільно з автомобілем ми можемо обслужити будь-який тип надбудов і підтримати гарантію на весь автомобіль.

Чи можуть клієнти розраховувати на які-небудь знижки?

СС: У нас є кілька програм лояльності. При обслуговуванні автомобіля старше трьох років дається автоматична знижка на роботи 10% і 5% на запасні частини. Цей тариф називається «Лояльний». На автомобілі старше п'яти років діє акція «Преміум Сервіс», старше восьми років – акція «Преміум Сервіс Плюс». За акції «Преміум Сервіс» діють додаткові знижки – 10% на роботи і до 20% на запасні частини. «Преміум-сервіс плюс» – 20% знижка на роботи і до 30% на запасні частини, в залежності від категорії запасної частини. Також клієнт може укласти сервісний контракт, де ми можемо надати хороші умови. Якщо у клієнта великий парк автомобілів, укладається сервісний контракт на спеціальних умовах з одним контрагентом. Автомобілі можуть обслуговуватися по всіх регіонах України, але документи на оплату виставляє клієнту тільки один контрагент. Клієнту зручно вести свій бухгалтерський облік і контролювати витрати на автомобіль.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: