Четвер, 05 вересня 2019 20:50

Вітчизняний виробник представив нові розробки спецавтотехніки

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на аграрно-польовому заході «Битва Агротитанів», що проходить зараз в Київській області, демонструють далеко не тільки трактори та комбайни. Зокрема, вітчизняний виробник презентував свої найновіші розробки.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вітчизняний завод спецтехніки «Техкомплект» вперше взяв участь у заході, і одразу представив ряд продукції власної розробки. А саме: два автопаливозаправника і самоскид, виконані на базі різних шасі.

 

Паливозаправник виконаний на базі шасі JAC N82. Він обладнаний двосекційною цистерною валізного типу, об’єм якої становить 5 куб. м. Паливозаправник обладнаний лічильником, фільтром очистки пального, має заправний пістолет із запобіжником переливу та рукавом довжиною 10 м. Машина може використовуватись для перевезення нафтопродуктів щільністю до 860 кг/м3.

Базове шасі JAC N82 має дизельний двигун CUMMINS потужністю 156 к.с., що відповідає екологічним нормам Євро-5. В парі з силовим агрегатом працює механічна КПП. В автомобілі встановлені паливна система BOSCH та гальмівна система KNORR-BREMSE.

 

Паливозаправник на базі Газон Next призначений для перевезення рідких нафтопродуктів щільністю до 860 кг/м3. Об’єм цистерни становить 5 куб. м. Вона виконана в формі прямокутника із закругленими кутами.

У разі потреби, цистерна може мати дві секції.

 

Самоскид на базі GAZON Next «Техкомплект» створив вперше в Україні. Машина успадкувала усі технічні характеристики моделі, що раніше була на базі ГАЗ-3309, проте оновлене модернізоване шасі надає новому самоскиду більше ергономічності та сучасного вигляду.

Вантажопідйомність самоскида становить 4 т. Внутрішній об’єм кузова – 9,6 куб м. Самоскид має борти висотою 1200 мм та трибічний тип розвантаження, в боки та назад. Завдяки цьому розвантажувати самоскид можна в абсолютно будь-якому положенні та найбільш важкодоступних місцях.

Надбудови виготовлені в Україні на заводі «Техкомплект» в Полтавській області.

Довідка: використання того чи іншого шасі диктується замовником (а зазвичай головну роль в замовленні відіграє ціна). Тому в нашій країні продовжують з’являтися і ГАЗи, і «Газони», і таке інше. І це говорить тільки про майстерність вітчизняних інженерів, які на «голому» шасі роблять продукт майже будь-якої складності і призначення. А в якості базових шасі можуть застосовуватись і IVECO, і MAN, і МАЗ – будь-яке шасі, що вибере замовник, і яке підходить за класом навантаження.

«Битва АГРОтитанів-2019» триватиме і 6 вересня. Тому є можливість побачити власними очима новинки «Техкомплекту» ще і завтра.

Підпишіться на новини спецтехніки: