В Україні відкрилась перша ОНЛАЙН-виставка комерційної та спецтехніки

Exhibition.SpecMachinery-2020!

Заходьте та знайомтеся з експозиціями: http://exhibition.specmachinery.com.ua/

Понеділок, 03 серпня 2020 10:25

50 років тому MAN представив свій перший електробус

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, в 1970 році пройшла презентація першого електробуса німецького концерну.

13 лютого 1970 року, після двох років розробки у співпраці з компаніями RWE, Bosch та Varta, MAN показав німецькій пресі електробус для здійснення регулярних маршрутів. Модель 750 HO-M10 E була представлена ​​на Мюнхенському заводі. Майданчиком для презентації став новий тестовий трек №1. Відповідно до прес-релізу компанії, новий автобус був покликаний «зробити внесок у боротьбу з забрудненням повітря і шумом в місті». Через наростання «хвилі моторизації» вже тоді звучали заклики до поліпшення екологічної ситуації в містах.

«На початку 70-х MAN вирішив прийняти цей виклик, щоб розвивати експертизу і внести соціальний і екологічний внесок», - розповідає Хеннінг Стіббе, глава історичного архіву в MAN Truck & Bus.

У січні 1971 року народження, через 11 місяців після презентації і тестування на заводі, MAN передав прототип автобуса транспортної компанії в місто Кобленц. Це стало початком пробної експлуатації на регулярних рейсах. Електробус працював на сьомому маршруті. Він міг перевозити до 99 пасажирів при запасі ходу в 50 кілометрів. Батареї розташовувалися в причепі, їх вистачало на дві-три години роботи. Другий одноосний причіп очікував автобус на спеціальній станції. Як тільки батареї розряджалися, причіп замінювався.

«Це дозволяло не тільки забезпечувати безперебійну роботу автобуса, але і знижувати вартість експлуатації, заряджаючи батареї у час позапікового навантаження», - додає Хеннінг Стіббе.

До липня 1971 року електробус MAN проїхав вулицями Кобленца близько 6 000 км без будь-яких значущих несправностей і не викинувши в повітря ні кубометра шкідливих речовин.

Але автобуси MAN на альтернативних видах палива використовувалися не тільки в Кобленці. У 1972 році на Олімпійських Іграх в Мюнхені по маршруту від Олімпійського парку до Олімпійського Села спортсменів перевозили два електробуса і вісім автобусів на газі. До 20 годин щодня техніка MAN забезпечувала безпечну і екологічну логістику для найкращих атлетів з усього світу.

Два роки по тому, 15 жовтня 1974 року, MAN передав перші екземпляри нових електробусів у місто Менхенгладбах. Друге покоління електробусів MAN SL-E експлуатувалося до 1979 року. Ємність батарей була підвищена на 50%, а причіп піддався інженерній переробці. Після цього запас ходу збільшився до 80 кілометрів, а батареї змінювалися повністю автоматично. Ця модель також використовувалася на регулярних маршрутах в Дюссельдорфі і Франкфурті-на-Майні, де екологічність і майже безшумний хід принесли їй успіх.

Через 50 років в серійне виробництво виходить повністю електричний MAN Lion's City E.



  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки:

    Трактор Т-16 самосвальный малая наработка
    (СІЛЬГОСПТЕХНІКА / Трактор)

    Трактор Т-16 самосвальный  малая наработка

    GreenEssetManagement
    ( / СПЕЦТЕХНІКА)

    GreenEssetManagement

    Бульдозер Б-170
    (СПЕЦТЕХНІКА / Бульдозер)

    Бульдозер Б-170

    Стайер
    (СПЕЦТЕХНІКА / Екскаватор)

    Стайер