Четвер, 17 жовтня 2019 10:30

ZF розсекретила нову коробку передач

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, німці розкрили деякі технічні характеристики та особливості кон

Концерн ZF розкрив технічні характеристики і деякі особливості конструкції нової коробки передач для автобусів EcoLife 2. Як повідомляє прес-служба концерну, коробка EcoLife 2 стала легшою, ефективнішою та простішою в обслуговуванні в порівнянні з коробкою колишнього покоління.

Нова коробка – шестиступінчаста, з гідротрансформатором і новим демпфером крутильних коливань. Подібна конструкція, за заявою виробника, дозволила оснастити всі версії коробки системою Start-Stop, зробити перемикання передач більш швидкими і плавними, а також знизити рівень вібрацій, що передаються на трансмісію і силову лінію в цілому.

Крім того, EcoLife 2 менше схильна до зносу, ніж коробка передач колишнього покоління; зокрема – за рахунок менших втрат на тертя, а також переробленої системи охолодження. Теплообмінник з нержавіючої сталі, встановлений за трансмісією, став трьохканальним, що, як стверджують в ZF, зробило систему більш компактною і легкою (приблизно на 10 кг) і спростило процес обслуговування коробки.

Всі нововведення в конструкції коробки передач EcoLife 2 дозволяють скоротити витрату палива приблизно на 3%.

У варіанті для міських і приміських автобусів нова коробка може передавати крутний момент до 2000 Нм. У цій версії вона стане доступна покупцям на початку майбутнього року. В даний час ZF розробляє також варіант коробки EcoLife 2 для міжміських автобусів – в цій версії трансмісія здатна буде «переварювати» тягове зусилля від 1700 до 2800 Нм.

струкції.

Інформація:

Підпишіться на новини спецтехніки: