Неділя, 24 березня 2019 11:12

Китайські трактори в Україні переживають «культурну революцію»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, китайські трактори (як і китайські автомобілі декілька років назад) переживають «культурну революцію» в нашій країні.

Ще зовсім недавно китайські трактори в Україні представляли собою «диво на 4 колесах», яке могло або цілком успішно працювати на присадибній ділянці, або перестати працювати вже через кілька днів.

Головна причина в тому, що китайські товари завжди підкуповували дешевизною, і продавці цієї техніки масово завозили в Україну найдешевші моделі з самих кустарних заводів, або збирали ці машини із запчастин прямо під Одесою.

Друга причина - самі китайські виробники не дуже-то поспішали виводити на ринки якісні (читай «дорогі») моделі тракторів. Внутрішній попит в Китаї також підштовхував і підштовхує до концентрації на простих і недорогих машинах.

Однак з деякого часу китайські виробники зацікавилися ринком Європи.

Одного інтересу все ж виявилося недостатньо - вимогливі європейці не зацікавилися такою продукцією (плюс до того невідповідність строгим нормам ЄС навіть не дозволила зробити спробу виходу на ринки).

І китайській техніці доводиться переживати «культурну революцію» - передає SpecMachinery.com.ua.

Не знайшовши інших варіантів виходу на ринок Європи, китайський бізнес пішов іншим шляхом: шляхом покупки європейських виробників техніки. Так до китайців відійшли бренди Arbos, MaterMacc, Goldoni і т.д.

Однак найголовнішим став наступний крок: китайські (і індійські) виробники почали розробляти трактора - спеціально для Європи. При цьому ряд інженерних офісів розташували в ЄС.

Результатом цього стала техніка, що відповідає найсуворішим європейським стандартам, і вже нічого не заважало цій техніці виходити на ринок (що і було успішно реалізовано). І в даний час проходить процес, який сміливо можна назвати експансією китайських тракторів на ринку Європи.

В Україні цей процес отримав «східноєвропейську», але не менш революційну специфіку. Після десятка років поставок в нашу країну дешевого китайського авто-, спец-, агро-мотлоху без належного обслуговування, в Україні почали з'являтися дилери, які стежать як за своєю репутацією, так і за технікою, яку вони пропонують.

В результаті на наш ринок почали виходити ретельно відібрані моделі китайської техніки, вироблені на перевірених заводах. Машини вийшли дорожче своїх безіменних аналогів, проте і питань до якості мали значно менше. Зі свого боку, дилери забезпечували також офіційну гарантію і обслуговування машин в своїх майстернях. Наприклад, одним з перших в цій низці брендів став YTO, виробництво якого намагаються налагодити в Україні, Lovol і т.д.

Однак пік «культурної революції» для України тільки починається: в нашій країні почали з'являтися китайські трактори, розроблені спеціально для Європи (а часто - і в європейських інженерних центрах). Виробництво таких машин налагоджено переважно в Китаї, що здешевлює вартість, однак стандарти виробництва витримані дійсно європейські.

Це вже викликало зацікавленість великих мультибрендових дилерів техніки, які починають додавати такі машини в свої лінійки. Переваги для споживача в тому, що крім машини (а відвертий мотлох великі компанії вже не повезуть - репутаційні втрати можуть виявитися вище заробітку), покупець отримує офіційну гарантію, обслуговування, наявність запчастин та ін. та ін. та ін.

Цей процес в Україні тільки починається; бренди все ще то з'являються, то «зникають». Однак все це говорить про те, що ринок китайської техніки в нашій країні поступово переходить в цивілізоване русло, і рухається до європейських стандартів.

Підпишіться на новини спецтехніки: