В Україні продовжується ОНЛАЙН-виставка комерційної та спецтехніки

Exhibition.SpecMachinery!

Заходьте та знайомтеся з експозиціями! 

Четвер, 18 лютого 2021 16:57

В Києві представили вантажівки MAN нового покоління із причепами

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua в Києві завершується низка аграрних виставок. Але серед тракторів і сівалок причаїлася із інших сегментів. Ми вже розповідали про навантажувачі і про дебют на українському ринку нової вантажівки Sitrak. І це ще не все.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Києві в рамках виставки «АгроВесна-2021» офіційний дилер MAN в Україні ПП «Агропроммонтаж» показав на своєму стенді два тягача (один з яких – MAN TGX 18.440 4х2 – новинка 2020 року) разом з причепами – Wielton та Egritech.

Нагадаємо, MAN TGX нового покоління у 2020 р. презентували у 10 містах України. Протягом місяця дві вантажівки нового покоління подорожували регіонами України, і за цей час вони подолали маршрут довжиною 3763 кілометри, були презентовані більш ніж 300 партнерам, взяли участь у 150 тест-драйвах.

Машина, представлена у Києві, має оздоблення для роботи у важких умовах, відрізняється посиленим переднім мостом, трисекційним бампером зі сталевим захистом, фарами за гратами. Тягач укомплектований 440-сильним турбодизелем стандарту Євро 5.

Що до причепів Wielton: польський бренд з'явився на ринку більше 20 років тому і спеціалізується на випуску причіпної і напівпричіпної техніки. Для виробництва напівпричепів використовуються високоміцні скандинавські стали Hardox, Domex, Docol.

Причепи вітчизняного Egritech вже кілька років відомі в Україні. Виробник виготовляє кузова, причепи та бункери. На виставці Egritech представлений напівпричіпом на 52 м3, призначеним для доставки врожаю в порти.

«Ми виготовляємо цілу лінійку сільськогосподарської техніки для збору та транспортування врожаїв. Метою візиту (на виставку – ред.) став пошук нових напрямків розвитку та конструкторських рішень саме в напрямку сільськогосподарської техніки» – розповіли в компанії.

До речі, новий MAN TGX 18.440 (вже на іншому стенді) демонструвався також у складі автопоїзда з універсальним причепом заводу Кобзаренка зі змінним кузовом: на раму можна монтувати сталевий щебеневоз на 25 м3 або алюмінієвий зерновоз об'ємом 50 м3. Шасі - Dlight з осями SAF, гальмівною системою Knorr Bremse, гідравлікою Binotto.

Нагадаємо, як SpecMachinery.com.ua вже розповідав, MAN задоволений результатами важкого 2020-го року. По інформації компанії, незважаючи на все, другий рік поспіль MAN Truck & Bus Ukraine стає лідером в Україні, отримуючи найбільшу частку ринку (за кількістю проданих автомобілів серед європейських виробників).

Кількість поставлених нових та вживаних вантажних автомобілів MAN на кінець року становить 444 та 158 одиниць відповідно. Більшість надходжень MAN були в сегменті будівельного обладнання, приблизно +30% від усіх поставок.

Більше того, здійснено продаж перших електромобілів MAN eTGE в Україні. А також в Україні з’явилися фургони MAN TGE та шасі MAN TGE під різноманітні кузовні забудови.

До того ж перевищено власний рекорд обороту з післяпродажного обслуговування.

«Ми дуже пишаємось тим, що останні два роки поспіль є лідером ринку на українському ринку (ЄС7). Завдяки якості нашого продукту та ефективності нашої сервісної мережі ми продовжуємо покращувати імідж MAN в Україні. Ми не збираємось зупинятися на досягнутому, але ми ставимо собі ще більш амбітні плани на 2021 рік», - зазначив в коментарі SpecMachinery.com.ua Марк Мартінез, генеральний директор MAN Truck and Bus Ukraine.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин