В Україні продовжується ОНЛАЙН-виставка комерційної та спецтехніки

Exhibition.SpecMachinery!

Заходьте та знайомтеся з експозиціями! 

Середа, 03 лютого 2021 13:01

Як працює технологія аварійної зупинки в вантажних автомобілях Mercedes-Benz

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нова функція аварійної зупинки призначена для подальшого підвищення безпеки новаторської технології Active Drive Assist, що використовується в вантажівках Mercedes-Benz.

Нова функція аварійної зупинки вводиться на більшості автомобілів Actros, оснащених ADA, з червня 2021 року.

Інженери Mercedes-Benz розробили функцію аварійної зупинки з урахуванням того факту, що водій може бути виведений з ладу через проблеми зі здоров'ям, а не просто неуважно. Якщо після 60 секунд кількох попереджень не було ніякої реакції, нова функція керування двигуном зупинить вантажівку в межах своєї смуги руху, одночасно включивши аварійні вогні, щоб попередити рух ззаду.

Також нещодавно було вдосконалено електронне стоянкове гальмо (EPB), що входить в стандартну комплектацію нових моделей Actros і Arocs. Відтепер воно вмикається автоматично, коли водій відкриває двері, а автомобіль перебуває на стоянці.

Нині моделі Econic з низьким входом тепер сходять з конвеєра зі стандартною системою Active Brake Assist 5 - системою, вперше представленою в Actros нового покоління. В останній версії провідного в галузі засобу екстреного гальмування Mercedes-Benz Trucks вперше використовуються камери і радар.

Ця технологія не тільки додатково підвищує безпеку вразливих учасників дорожнього руху та водіїв транспортного засобу, який вже є лідером в області Direct Vision, але також є більш точним і надійним, роблячи при цьому управління кермом більш приємним і менш напруженим.

Електронна архітектура, необхідна для роботи Active Brake Assist 5, означає, що нові Econics також отримують переваги від електронного стоянкового гальма.

Своєю чергою технологія Sideguard Assist підтримує водія при поворотах ліворуч і зміні смуги руху в завантажених місцях, де видимість може бути обмежена. В рамках системи вона призначена для зниження ймовірності аварій за участю вразливих учасників дорожнього руху. Два радарних датчики ближньої дії, встановлені на стороні пасажира транспортного засобу, контролюють ширину смуги руху і видають оптичні і звукові попередження, які попереджають водія про присутність велосипедистів, пішоходів або інших транспортних засобів.

Перша система автономного водіння рівня 2, яка надійде в серійне виробництво, Active Drive Assist (ADA) сприяє більш розслабленому і економічному стилю водіння, тим самим підвищуючи безпеку. В даний час він доступний в якості опції для тягачів 4x2 і 6x2 і жорстких моделей, але ще не доступний для стандартних тягачів 6x2.

Active Drive Assist регулює швидкість автомобіля, щоб підтримувати його на безпечній відстані від рухомих попереду машин, і направляє його так, щоб залишатися в центрі смуги руху. Однак водій завжди зберігає загальний контроль і повинен постійно тримати руки на кермі - якщо датчик в рульовій колонці виявляє відсутність взаємодії з людиною, він видає звукові і оптичні попередження і відключається через хвилину.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, від основних розробок в області безпеки, таких як нова функція аварійної зупинки для Active Drive Assist і впровадження електронного стоянкового гальма для Econic, до відносно незначних додаткових досягнень, таких як можливість збільшення дорожнього просвіту для Actros чи інших розробок і вдосконалень асортимент Mercedes-Benz чудово ілюструє переваги для клієнтів.

Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових вантажних автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.

 






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин