Четвер, 31 грудня 2020 11:46

Компанія Sinotruk представила новий флагманський тягач

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, провідний китайський виробник випустив у 2020 році 500 тисяч комерційних автомобілів, і серед них - 300 тисяч важких вантажівок.

Ювілейним 500-тисячним авто виявився новітній магістральний сідельний тягач Sinotruk Howo TH7 (6X4). Новий флагман замінить попередника - Sinotruk Howo T7H, який випускався з грудня 2011 року. Цікаво, що вантажівки корпорації CNHTC (China Heavy Duty Truck Group Co, Ltd) активно використовують вузли та компоненти, розроблені за технологіями компанії MAN, а раніше – компанії Volvo Trucks.

Нове покоління Sinotruk Howo TH7 зазнало істотних змін: зовнішній вигляд, інтер'єр і шасі були значно оптимізовані і поліпшені. Зокрема, замість стандартних блок-фар з'явилися потужні світлодіодні джерела світла, які в нічний час висвітлюють об'єкти на відстань до 270 м.

В інтер'єрі вся центральна консоль сильно змінилася, а багатофункціональне рульове колесо отримало додаткові кнопки для управління мультимедійною системою і системою круїз-контроль.

У порівнянні з Т7Н змінився дизайн приладової панелі. Там з'явився кольоровий РК-дисплей, який до того ж може відображати більше інформації про стан машини. Важливим моментом є те, що висота центральної консолі у TH7 трохи знизилася в порівнянні з попередніми моделями. Отже, для водія поліпшується огляд в «сліпій» зоні прямо перед кабіною.

На пасажирському сидінні з'явилися кілька додаткових електричних регулювань, включаючи функцію масажу. Після відкидання невеликого сегмента нижньої полиці, це сидіння можна змістити назад більш ніж на 50 см.

Sinotruk Howo TH7 оснащається двигунами, потужністю 460, 490 і 540 л. с. Ці мотори обладнані системою подачі палива Common rail від компанії Bosch, і виконують вимоги екологічних норм Євро-5. У парі з двигуном застосовується 12-ступінчаста автоматизована коробка передач Sinotruk Autonomous Tiptronic AMT. Її електронний блок встановлений на правому підлокітнику сидіння водія. Це рішення підвищує комфорт при переміщенні і економить простір в кабіні.

Шасі Sinotruk Howo TH7 отримало нову раму і підвіску, які володіють більш легкою конструкцією. Крім того, численні кронштейни, диски коліс і паливні баки виготовлені з використанням алюмінієвих сплавів. Всі ці рішення в сукупності дали змогу досягти спорядженої маси всього лише 8.1 тони.

Середня витрата пального нового магістрального тягача Sinotruk Howo TH7 буде на 8% менше, ніж у попередника.

Як передає SpecMachinery.com.ua, новинка отримала цілу низку сучасних електронних систем. Це дискові гальма з електронною системою з функціями EBS і ABS; антибуксувальна система ASR; круїз контроль; система попередження про вихід із займаної смуги руху (LDW); GPS-навігація та системи попередження зіткнення.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: