Четвер, 31 грудня 2020 09:12

Все готово для централізованого габаритно-вагового контролю «фур»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Центр обробки даних габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки, необхідний для запровадження системи автоматичної фіксації порушень ГВК, вже готовий до експлуатації.

Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій, проінспектувавши роботу Центру.

«Центр обробки даних ГВК вже готовий до експлуатації. Збереження доріг від руйнування вантажівками – одне з ключових завдань, яке перед нами поставив Президент. Для цього ми переходимо на систему автоматичної фіксації порушень ГВК та у співпраці з Укртрансбезпекою та Галузевим центром цифровізації і кібербезпеки завершуємо впровадження єдиної системи контролю зважування – Weigh Control System. Вона передбачає автоматичну фіксацію перевантажених ТЗ і притягнення до відповідальності у разі перевищення габаритно-вагових норм. А також об’єднує в собі Центр обробки даних, інформацію з WiM комплексів, мобільних та стаціонарних пунктів ГВК і вагових комплексів портів та стивідорних компаній», - зазначив очільник міністерства.

За словами Владислава Криклія, повна автоматизація і цифровізація усіх процесів задля виключення людського фактора залишається головною метою відомства у реформуванні Укртрансбезпеки.

«Зараз в ЦОД облаштовано 30 робочих місць, запущено прототипну систему збору та накопичення даних із зон контролю ГВК (WiM), а також проходить навчання інспекторів на новому програмному забезпеченні. Паралельно з цим продовжуємо влаштування близько 50-ти сучасних WiM-комплексів («Зважування у русі»). 20 WiM вже встановлено Укрінфрапроектом, 14 – Укравтодором, роботи щодо решти будуть завершені у січні. У планах на 2021-й - збільшити їх кількість ще на 100», - розповів міністр.

Проте для повноцінного запуску автоматичної системи ГВК в Україні потрібно якнайскоріше прийняття депутатами в цілому законопроєктів 3742 і 3743, які:

- закріплюють автоматичну фіксацію порушень ГВК;

- надають Укртрансбезпеці право стягувати у судовому порядку плату за проїзд для вантажівок, які порушують габаритно-вагові параметри;

- запроваджують адміністративну відповідальність за порушення, зафіксовані в автоматичному режимі;

- вводять штраф для вантажовідправників за порушення при внесенні відомостей у товарно-транспортні накладні або інші документи на вантаж у розмірі 34 тис. грн;

- вводять штраф за відмову від проходження ГВК у розмірі 51 тис. грн;

- збільшують штрафні санкції для водіїв за невиконання ними вимог про зупинку з 3400 грн до 51 тис. грн;

- вводять штраф для користувачів (власників) ТЗ за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм в залежності від % перевантаження:

до 2 % включно у розмірі 1700 грн;

від 2% до 5% у розмірі 5100 грн;

від 5% до 10% у розмірі 8500 грн;

від 10% до 20% у розмірі 17 тис. грн;

від 20% до 30% у розмірі 34 тис. грн;

понад 30% у розмірі 51 тис. грн.

Як передає SpecMachinery.com.ua, нагадаємо, для підвищення безпеки руху у 2021 році Мінінфраструктури планує масштабувати впровадження інтелектуальної транспортної системи на всю країну – влаштувати ще 125 КАФ з розширеним функціоналом та 100 сучасних WiM-комплексів для автоматичного габаритно-вагового контролю. У підсумку до кінця наступного року на українських дорогах будуть працювати 375 КАФ та 150 WiМ. 




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: